Jane ♥ Beautiful

8. července 2020

6 let jak nic

Wow, nevim, co me to popadlo, ale halo, je tu jeste nekdo?

6 let uteklo jak voda, ja jsem uplne nekdo jinej, nez ta holka, o ktery tady ctu.

No nic, to je jen takovej muj pokus, jestli sem nekdo jeste obcas nakoukne, ale samo si nedelam nadeje:))) V Anglii uz davno neziju, ted uz 4. rokem bydlim v Dansku (ach, miluju Skandinavii!), nad akne uz jsem vyhrala *tuk tuk* (ale jizvy zustaly, co nadelam) par mesicu zpet jsem dostudovala a ted si jentak uzivam zivot, pecu chleba, varim, staram se o kvitka, lehounce cestuju... a to me asi privedlo k tomu se podivat, jestli to tu jeste zije. A treba, treba bych se k tomu mohla zase posadit a neco vam predat. Od myho 25 letyho ja, ktery se teda s tim 19 letym neda srovnat. Logicky zejo. Ale tak zname to, obcas to tak neni.

Jak se mate vy?

Klidne tento vykrik ignorujte, ja sama se k tomu taky nejspis uchylim, jestli to po chvili nesmazu. Kdo vi.

4 komentáře:

  1. Ahoj Jani, ja jsem stale tady :D Nekdy kolem roku 2015 jsem ti psala tehdy na IG zpravu ohledne aupair prace, rozhodovala jsem se jestli jo, nebo ne. Nakonec jsem odjela do Irska na krásných 10 měsíců. Nejlepsi zkusenost. Po navratu do CR jsem zacala chodit do skoly a zustala v Cechach.. Pristi rok na univerzite koncim a premyslim co dal. Tak preju vsechno dobre, at se dari :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to me moc tesi! Taky jsem si ten rok uzila, ikdyz v te dobe me deti zas az tolik nebraly:D tak preji dobre rozhodnuti! :) ja se zase naopak rozhodla prestehovat zpet do Cech, po tech letech venku:)

      Vymazat

Děkuji! ♥