Jane ♥ Beautiful

21. července 2014

Lodičkování v Cambridge

Krásné pondělí!

Tak se zase opět ozývám po víkendu a doufám, že jste se měli aspoň stejně dobře jako já! :)

Já jsem v sobotu šla k mé německé kamarádce společně s dalšíma au pairkama. Musela totiž babysittovat, takže nás pozvala a udělaly jsme si fajn večer v přítomnosti dobrýho jídla a taky nejmilejšího hafíka, kterej je úplně, ale fakt úplně stejnej jako moje láska Angie! Jak povahově, tak vzhledově a navíc je i stejně strará.:))) No to bylo mazleníčka...




smějící se Milly:))



 Neděli jsem  začala pořádnou snídaní, tentokrát toust s nutellou, ledový kafe se zmrzlinou a ananas. Nechci se chlubit, ale to kafe... umim prostě nejlepší! A dělám si ho teď každý ráno, přece nebudu pít teplý v tohmle pařáku, hroznej závislák.


 Poté, co jsem si nacpala břicho, jsme se s holkama vydaly do Cambridge na ty jejich lodičky. Hodně mi to připomíná Benátky a je to moc fajn. Můžete si půjčit loďku bez kormidelníka (?) nebo s, ale bez je to levnější a my to přece zvládnem samy, žejo!:D No vyzkoušela jsem si to taky a je to lepší jak posilovna vám povím. :D  Dál už jsme se jentak potulovaly po městě, nakupovaly... V zaře jsem ulovila super bojfrendy za 12 liber! Jo, vidíte dobře, Zara a taky normální slevy! Měli spouuuustu krásných džínů a jiných kalhot a topů a šat aaaaa.... všechno možný za fakt pěkný ceny, ale ovládla jsem se, musím totiž šetřit na dovču, která je už příští týden, juuuuu.
 Přijela jsem domů utahaná jako kotě, padla do postele a...nemohla kvůli vedru spát, takže jsem dneska celá taková.. divná.



















Krásný den :-*
pac a pusu J.


5 komentářů:

  1. jo, taky mám takovýho psa :D a pověz, jaká je ta povaha? jestli náhodou všichni čokoládový labradoři nejsou stejní.. ten můj je totálně divokej a hyperaktivní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo, taky je hrozně divoká! hlavně, když se jí někdo líbí, to skáče, piští..no hrozný trdlo je to :D ale občas umí bejt i docela ostrá, hlavně na psy :D

      Vymazat

Děkuji! ♥