Jane ♥ Beautiful

18. července 2014

Girls night out




Krásné páteční poledne všem :-*,




konečně je přede mnou víkend! Trošku mě už začíná štvát to každodenní přemlouvání holek, aby už to konečně dojedly, oblíkly se, vyčistily si zuby... Ještě tohle a tohle, za chviličku, grr! Takže už se fakt těším na víkend a pak už jen pár dní a jedu domůůů.

Jak jste se měli? Já byla včera s holkama v baru, protože kamarádka měla narozeniny, takže i přesto, že byl čtvrtek, jsem si trošku vyrazily :)) Upekly jsme jí pravý cheesecake s philadelphií a byl fakt yum! Teda, asi by zrovna krasavce roku nevyhrál, ale o to nejde, hlavně, že šmakoval.




Nejdřív jsem byly v takové baro-kavárně, seděly jsme venku, protože jsme se styděly jít s dortem dovnitř :D. No povídáme si, povídáme... a pak se nám přihodila taková zvláštní věc. Přišel za náma mladej kluk a dál nám na stůl obrázek a jakože to namaloval pro nás. No a on namaloval nás u toho stolu! To bylo tak hezký! Jsme ani jedna nevěděly, co jako říct a úplně jsme byly mimo :D No kdy se vám tohle jako stalo? Pro mě to  byla premiéra, ale bylo to hrozně milý. :) Pak si s náma chvíli povídal a vypadlo z něj, že studuje umění a ták. No potěšilo.

PS: obrázek jsme nechaly Gessice, měla narozeniny, žejo.

 
Další příhoda na sebe taky nenechala dlouho čekat :)) Přesunuly jsme se do jiného baru, kterej byl úplně typicky anglickej a byla tam příjemná atmosféra. Objednaly jsme si koktejly a povídaly. A když jsme platily, tak jsme dostaly účtenku s podpisem a poděkováním (obsluhoval nás milej číšník). No nejdřív jsme si myslely, že je to normální a prostě to píšou každýmu jentak pro radost, ale než jsme tam přišly, tak tam byl účet od předchozích hostů a ty žádné poděkování neměli! Ha, takže ne!:D No opět potěšilo.:))

PPS: Kamarádka mu tam pak napsala číslo, ale neozval se zatím! :D





A ještě můj včerejší outfit a záchodové selfíčko :D Jsem totálně zamilovaná do téhle maxi skirt, fakt! Nic pohodlnějšího totiž  neexistuje!




Mějte se nádherně a hezký víkend všem!

Pac a pusu J.

13 komentářů:

  1. Tyvado! Strasne moc ti to sluselo! Krasne nalicena jsi byla :) vypada to na super vecer, takove ja rada!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ty dve story jsou super sweet! Je i videt, ze mentalita lidi je tam dost jina!

      Vymazat
    2. Jo, to teda je!:) Děkuju mockrát :-*

      Vymazat
  2. Hah :-D s tou maxi sukní tě chápu poslední měsíc jsem ji měla tak často že si všichni kolem klepali na čelo... Ale ona je tak pohodlná!! (Kašlat na to že jsem malá :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. Juj to také milé :) Aj ten obrázok, aj ten účet. Ja sa tam asi presťahujem... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta maxi sukně ti moc sluší :)
    No a ty zážitky, to je tak milý :))

    OdpovědětVymazat
  5. Už nám přijeď domu, my chcem taky někam vyrazit :P :*

    OdpovědětVymazat
  6. Ten cheesecake vypadá náhodou moc pěkně, kdybys viděla můj první :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě ze začátku překvapovalo, jak jsou v tý Anglii všichni milí:) Takový rozdíl, proti Čechám viď:-D jinak ten obrázek je úžasný!:) a to přemlouvání jsem si taky zažila:-D ze začátku byly děti hrozně miloučký a dělaly všechno sami a pak právě začaly takhle ,,zlobit". Já jsem jim na to pak vžycky říkala, že mě to nezají, že oni si přijdou do školy pozdě, když budou zpomalené, že je to na nich nebo jsem pohrozila tatínkem a už to šlo hnedka líp:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥