Jane ♥ Beautiful

26. září 2014

Oxford a ty nejvýhodnější nákupy v Charity shops

Právě dneska je ten nejlepší čas se vám zase ozvat. (=konečně jsem si udělala čas!). Jsem mizerná blogerka, já vím. Ale když tady ten čas utíká nějak rychleji a já se toho snažím stihnout co nejvíc a on má den jenom 24 hodin, takže mi to tak úplně ideálně nevychází. Nu, každopádně, články častěji než jednou týdne vám slíbit nemůžu.

Dnes bych se ráda vrátila do Oxfordu, kde jsem byla minulou neděli. Jakože, Oxford a Cambridge, žejo. Tam se prostě podívat musim! Ale Cambridge je lepší, haha (a nejen proto, že tu bydlim!) Nějak mi tam něco chybělo a nemám úplně důvod se tam znovu vracet, tím ale neřikám, že byste se tam neměli kouknout! Určitě stojí za vidění. :-) 

Vyšlo nám opět nádherný počasí  a to už jsem v sobotu nadávala, že to je teda pěkně vprdeli, protože celouuuu sobotu lilo, no naštěstí v neděli bylo nádherně. Prošly jsme si ty hlavní památky a pak už spíš tak couraly po městě, jedly, pily kafíčka a užívaly si to, že tu můžem být. Přijely jsme domů hrozně pozdě, protože nám ujel poslední bus na parkoviště a já ráno vstávala do práce... No, byla jsem unavená ještě dva dny potom a navíc se tak nějak se mnou táhne nějaká viroza, takže dneska už jen ležím, odpočívám, piju zázvorovej čaj, kterej vždy pomůže a doufám v to nejlepší. Protožeee.. Protože nás čeká Brighton! Na celej víkend. No těšim se nejvíc.  Slunčný počasí objednáno, takže toho se musí využít, za pár týdnů už tu moc "cestovatelských" článků nejspíš nebude. A ve středu mi přijede můj drahouš! Chjo... co víc si přát.  Jsem šťastná holka:-)))






















A co se týče těch nákupů...no tak jsem spokojená! Tady v Anglii totiž nejsou klasické sekáče ale Charity Shops. Z Oxfordu jsem si přivezla pár basic triček, většinou proužkovaných, jsem na to trošku úchyl:-) a taky jeden šedej "přehoz". Všechno stálo okolo 1,5 - 2 libry. No a včera jsem měla kup svého života. Totiž, šetřím si na Timbelandy. V dětským by mě vyšly na nějakých 75 liber. (číslo 39 se dá ještě v dětským sehnat) Jinak ty pro dospělé stojí hroznou pálku, asi 160 :-X No a to jsme si takhle šli do jednoho a co já tam nevidím! Ty samé boty, akorát od Wrangler za 8 liber a v mojí velikosti! Prostě..hrozný štěstí a ani nejsou moc jetý, takže já jsem úplně maximálně spokojená. Ale tím to nekončí, pak jsme šli ještě do jednoho a tam kamarádka objevila tuhle pěknou košili Hollister za 3 libry a protože má veeeeelký prsa, byla moje!(haha, poprvé co jsem za svoje malý ráda!!:D) Lucky girl

Charity Shops jsou prostě boží...a popravdě, už skoro ani nikde jinde nenakupuju. Nebo to zas kecám, ale já si mnohem raději zajdu do CHP, než třeba do New Looku, nebo nedejbože šílenýho Primarku (už mám na něj averzi, fakt), protože tam vždycky najdu něco fajn a v každým městě můžu najít originální kousek. A začíná se z toho dělat taková malá milá tradice, z každýho navštívenýho místa si odvízt nějakej originální (a levnej) kousek :-)))))




A ano..momentálně mi nic nechybí (až na Lucinku a moje psí miminko...) jsem ŠŤASTNÁ! :-)

Užijte si pátek a sobotu a neděli a neboo.. rovnou celý život! Kdy jindy začít, než právě TEĎ. Neodkládejte to prosím. 


Pusuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-*


PS: Na blogu sice moc aktivní nejsem, za to ale na instagramu ano! Pokud chcete, najdete mě tam jako jane_beautiful . :-))



12 komentářů:

  1. Tak trochu se tu rozplývám, ale to nad každým tvým článkem. ♥ ty trička a ta košile! Za tu cenu, bože, hned až přijedu do Anglie jdu nejprve do Charity Shops, díky za tip ;)
    Moc se mi líbí jak seš pozitivně naladěná a je to vycítit i z tvých článků, jen tak dál :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to jsi teda pořídila parádně :) A fotky jsou krásný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. jani, krásný věci, krásný fotky, krásný všechno! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty a košile jsou top! podobnou košili dlouho sháním a zatím nemám moc štěstí :(

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tady slečny po Primarku prahnou a člověk, pro kterého je samozřejmostí a může ho navštívit kdy chce, ho nemá rád - to je fakt vtipný! :D ale vážně skvělé úlovky, ty boty mi nic neříkají, ale ta košile je krásná :)) a Oxford sám o sobě je opravdu kouzelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako, já ho nemám ráda proto, že je tam vždycky milion lidí a milion věcí a nikdy nevim, kde začít, tak projistotu odejdu :-D nemůžu tam jít s tim, že " no něco najdu..", musim pevně vědět pro co jdu, v mým případě jen obyč tílka/trička a občas kabelka... nevím, ja poslední dobou vyhledávám spíš menší krámy s měnším sortimentem:))

      Vymazat
  6. Mě Oxford uchvátil, ale nebyla jsem v Cambridge, takže nemůžu srovnat:-D Každopádně krásné fotečky, všude Ti t moc sluší! Ta košile je skvělá, viděla jsem s ní na instagramu outfit a moc se mi líbil:) Doufám, že sis Brighton hezky užila! tak užívej dál! papa:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky, jednou bych se tam taky ráda podívala! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je nádhera, musel to být skvělý výlet! :) úžasné fotky, Tobě to moc slušelo, dobrůtky vypadají taky parádně a nákupy? tak ty Ti samozřejmě závidím! :D :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥