Jane ♥ Beautiful

5. listopadu 2013

5.11.2013

Krásný večer!

toto letí, nemůžu uvěřit, že už je zas listopad! Jak se dneska máte? Já dobře, měla jsem školu od 11 do 12, takže si snad ani nemůžu nic víc přát.:). Dneska jsem měla jízdy v autoškole a už se pomalu blížím k termínu zkoušek a teda jako, vůůůbec, ale vůůůbec se na to necítím a přijde mi, že nic neumím!:D Taky jsme se dnes konečně shodli na předtančení na náš maturák, ale byl to boj, to vám povím. No, já budu za toho, za koho jsem být chtěla (Marylin), takže jsem spokojená.:D
 Už bych měla jít spát, zítra jedu brzy ráno do Prahy. Mějte se krásně!:*


 jeggins - New look, tílko - NY, šátek - HM, bunda - Bershka, kabelka - Primark, boty - ok shop, hodinky helvetia boutique



23 komentářů:

  1. Ahoj,super outfit a pekný psíček :)
    Chcela by som ťa pozvať ku mne prebieha GV,bola by som strašne rada keby si sa zúčastnila. ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/11/pupa-milano-giveaway.html

    Mia ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, sluší Ti to :)

    Měj se hezky a užij si Prahu, Zuzizuzana :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé moc hezký outfit :)))) užij si Prahu :) já tam jedu zítra :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký podzimní outfitek, užij si Prahu...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Téda ty ses měla takhle krátce školu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi kocka! slusi ti to:)
    zvu te ke mne na blog na giveaway o kabelku:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jak bylo v Praze? Blaze viď? :) Máš moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to :) do Prahy bych také jela, užij si to tam :) a když si vzpomenu na naše předtančení... byly jsme třída plá holek, a to pak bylo kolikrát fakt na ránu :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak přeji hodně štěstí v autoškole, já jsem zkoušky dělala asi před dvěma týdny :) a ten pejsek je rozkošný, čokoládový labrador? taky máme :) pěkné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  10. miluju tvůj šátek!<3 a celá jsi krásná:) zkoušet se neboj, to zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  11. super šátek:)) lebky zbožňujuu:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak na 3 fotce mi málem vypadly oči,Tobě ten zadek snad narostl o dalších 10kilo:D fuj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak bacha, aby se ti příště nestalo něco horšího :D nechtěla bych tě mít na svědomí

      Vymazat
    2. To snad není možné, nejspíš nějaká závistivá a duchaplná anorektička se projevila? Tak především musím poznamenat, že se mi jako žurnalistce líbí tvoje malé reportáže z cest:) Podobné komentáře vesele ignoruj, jsi mladá, chytrá, krásná a milá holčina. Opravdu, tak na mě působíš, přestože se osobně neznáme. (Pro podobné hnidopichy jako je dáma výše-lesba fakt nejsem). Pokud se mohu přízemně vyjádřit ke Tvé postavě, tak ano, je co závidět! Tak například já vážím s bídou 50 kg na 170 cm výšky,což by podle dnešních trendů asi byl téměř ideál, ale jak už to bývá, každý chce právě to,co nemá. Jsem v tomto ohledu vyrovnaná osobnost a mám ráda své tělo, ovšem otevřeně přiznávám, že se mi líbí ženštější tvary. Janičko, máš nádhernou postavu, navíc disponuješ (ve své generaci obzvlášť) výrazným osobnostním kouzlem i stylem, významně to podtrhuje i tvůj vřelý projev a schopnost sebereflexe:) Mnoho kostnatých a zkostnatělých frigidních fifin, které jsou tak zaujaty svým zevnějškem, se jistě chytne. Ony totiž mívají dost "ubohý" život, a to ve všech směrech, a tak si léčí své komplexy na druhých. Na to ženy (v Tvém případě holky) jako my nemají čas, náladu, energii a především charakter. Hůř pro takové, tráví polovinu života vymýšlením jedovatostí a podle mých pozorovatelských zkušeností se to dřív nebo později projeví i na jejich vzhledu. Nechejme jim jejich žlučovitou koupel, ony se v ní samy utopí. Ale zpátky k Tobě, ne každý má takovou odvahu jít se svou kůží (vzhledem k tématu několika článků doslova) na trh. Domnívám se, že svou odvahou, odhodlaností,optimismem, tedy komplexně celou Tvou milou osobností můžeš mnoha lidem pomoci v mnoha směrech (přínosné poznatky v léčbě akné,cestování, drobné recenze apod.) nebo jen obohatit den (sdílení vlastních příjemných zážitků, ale i méně pozitivních-faktor ztotožnění). P.S.: Trefa do černého! Budeš ještě krásnější než Marylin. Ada

      Vymazat
    3. moc moc a moc děkuju! vůbec nevím, co na to napsat, strašně si mě teď potěšila :) Je pravda, že mě tyhle komentáře občas trochu znepokojujou, ale protože vím (nebo si to aspo'n myslím) , že to píše pořád ta jedna a ta samá osoba, tak to už moc neřeším.
      Ještě jednou moc děkuju:-*

      Vymazat
  13. To bylo ještě teplíčko...áááách joooo. Vypadáš krásně jako vždycky, čupr holka :)
    PS: ten anonym je ale vtipný .*

    OdpovědětVymazat
  14. děkujuuuu:-*
    joo, slečna mě už nějakej ten pátek navštěvuje, už ji ani neřešim :-D

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkné a krásný šátek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥