Jane ♥ Beautiful

21. září 2013

Moje akné po půl roce léčby Skinorenem - před a po

Krásný sobotní večer,

už je to nějaký čas, co jsem naposledy publikovala článek s mým akné, a tak teď, po půl roce léčby je asi víc než vhodná doba to celý zrekapitulovat. Poslední článek byl někdy na konci školního roku, kdy už jsem byla s pletí docela spokojená. Musím říct, že moje spokojenost trvá, ba i dokonce vidím další zlepšení. :) 

Přes prázdniny jsem měla pleť skvělou, vážně skoro ani jeden pupínek, jeeee to bylo krásný! Teď jsem taky pořád spokojená, ale přece jenom už se mi nějakej ten pupínek, i větší pupínek, udělá a to hlavně v období menstruace. Ale! Je jenom jeden a hlavně! léčí se o hodně rychleji, než dřív.. Sice mrcha bolí jako sviň, ale je do týdne pryč, juhůů. Jako... o tom, že by nějakej obří pupen zmizel za týden  se mi mohlo jen zdát, většinou to trvalo měsíce. A navíc to ani nejsou podkožáky, takže další juhů. Vlastně jsem podkožák neměla ani nepamatuju. A vlastně jsem teď hodně spokojená.

Obličej bych rozdělila do takovejch zon - čelo, levá tvář, pravá tvář a brada
Co se týče pravé tváře.. Bože, ta je skvělá, dělá mi radost holka! Mám ji fakt čistou čisťounkou, až si na to nemůžu zvyknout :D Na pravý tváři se mi za celý prázdniny neudělal ANI JEDEN pupínek. 
Leva tvář je maličko horší, ale jen maličko. Tam se mi zrovna v období MS jedna potvora udělala, ale už je skoro pryč. :) 
Co se týče čela, tak to je v pohodě, momentálně tam mám sice 3 pupínky, ale jen takový ty "klasický", co jsou za chvíli pryč, lehce se zakrývají, takže ty mi vrásky nedělaj. 
Horší je to s bradou, ta mě teda trošku tankuje, protože jsem s ní nikdy neměla problémy a teď jsem tam měla (a furt mám pozůstatky v podobě obřího fleku) jeden dost velkej a nepříjemnej pupínek, něco mezi podkožákem a "normálním". Usídlil se mi tam na docela dlouhou dobu, možná i 10 dní. Ale podle takových těch obrázků, by za tu bradu právě měly moct hormony, takže se tím trošku uklidňuju.

No nebudu kecat, určitě pro vás budou lepší fotky, tam to všechno hezky pěkně uvidíte. :)

Levá tvář


Nahoře PŘED, dole PO



 

 Pravá tvář


Nahoře PŘED, dole PO




 A ještě trochu detailnějš.










Jinak teda stále mažu každý večer Skinorenem. Taky jsem si chvilku pohrávala s myšlenkou, že bych ho vysadila..no ale raději to nebudu riskovat. Jednou už jsem podobnej experiment zkoušela, dala jsem se jen na "přírodu" no a dopadlo to katastrofálně. Ale  on mě  sviňák totiž občas pálí a svědí tak, že bych si udrbala obličej, ale někdy ho zase vůbec necítím,  nechápu to. Každopádně to mile ráda přetrpím, když vidím, že pomáhá..ale kdyby přece jenom existoval podobný krém, se stejnými účinky, ale ne tak svědivý a pálivý, hned bych ho vyměnila.

Každopádně vidím (a teď na těch fotkách jsem se zase přesvědčila), že pomáhá. Předchází jak vzniku pupínku, tak i urychluje jeho hojení. 
Nevím, co bude dál, Skinoren budu určitě používat, jen možná ne tak často, ale třeba obden a mezi tím se budu mazat něčím jiným, třeba Sebium Global, který tak moc chválí Lili. Taky bych se ráda vrhla na nějaký "intenzivnější" bělení, Elicina je sice super věc a dost mi flíčky vybělila, ale taky není všemocná, bohužel.


Pro dnešek to bude vše, mám v plánu v blízké době udělat moji ranní, večerní péči a čištění..a taky konečně tu vnitřní léčbu, která tomu taky hodně (možná víc než hodně) přispěla.

Zatím se mějte krásně,
pa J.

92 komentářů:

  1. Páni, vypadáš čím dál lépe :) Teď jsou výsledky ještě viditelnější, než v minulém příspěvku.
    Také mě teď začaly zlobit pupínky, na levé půlce obličeje a nemůžu se jich za nic zbavit.. Začala jsem znovu používat Salcuru Antiac, která mi dříve pomohla od podkožáků, ale s obyčejnými pupínky ani nehne.. tak nevím :(

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Tyjo, tak to nevím co poradit..s akné je to těžký..každopádně pokud by se to zhoršovalo tak bych upalovala na kožní :)

      Vymazat
    2. U kožařky jsem byla jen jednou, cca před třičtvrtě rokem. Sice mi pomohla od mega vyrážky po Vichy, ale ta její 'léčivá' mast mi pleť natolik rozhodila, že jsem si jí ještě začátkem léta léčila (právě Salcurou). Nejspíš ještě chvíli vyčkám, jestli domácí léčba nezabere a kdyžtak vyhledám lepšího kožaře, který se nebude hned ohánět kortikoidy..

      Vymazat
  2. Teda Jani, bezva, vážně krása! :) Mně se to zrovna včera a dneska pobláznilo, tak jsem nešťastná, že půjdu do nové školy pozítří zas jak monstrum :( Ale co se dá dělat.. V pondělí zkusím koupit Akneroxid a uvidíme co s tím udělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :*
      Ale inee, určitě jako monstrum nebudeš!:) hlavně se tím netrap, pak to bývá ještě horší..

      Vymazat
  3. rozdíl je hodně viditelný, přeji ti ať to zmizí nejlépe úplně nebo aspoň co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, Janii... Opravdu, wau! :) Já jdu ve středu ke kožní (poprvé!), a upřímě se už hoodně těším, protože teď se to tak nějak zhoršuje.. I kdžy je to lepší, než třeba před rokem.. Božínku, to jsem ani nevyšla z domu.. Strupy, které nešly zmaskovat, pořádně velké podkožáky.. Ouou, ještě že už je to pryč! :)
    Ale teď mě trápí pupínky, tak snaaad to bude tak rychlé , jak u tebe. Máš to opravdu krásné, moc ! :) jen tak dál ! :-*

    www.mylittlebeautifuldiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:))
      tak hlavně, aby se ti to zlepšilo! :)

      Vymazat
  5. Wáw :o no teda naozaj viditeľná zmena :) Držím palce nech to len pokračuje :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že ti to takhle pomáhá, opravdu je změna k lepšímu vidět na první pohled ;) Já jsem ráda a musím i zaťukat, že s akné jsem nikdy neměla žádné problémy, ani v pubertě a ani nyní. Držím palce ať se to i nadále zlepšuje a hezky hojí ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Super, je fakt vidět zlepšení :-) Držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, skvělé zlepšení! Držím palce v dalším boji :*

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé! Jde vidět, že to fakt pomáhá, supr!

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko vypadá to mnohem lépe. Mám také problémy s akné :(. Můžu se zeptat skinoren se dá koupit normálně v lékárně? :)

    OdpovědětVymazat
  11. No, já nevím. Když jsem začala brát HA a nastoupila na střední, tak se mi takhle hrozně opupínkovaly záda. Zašla jsem si ke kožní a ta mi na to předepsala nějakou vodičku, bohužel už si nevzpomínám na název, a ta mi asi do měsíce pomohla, neměla jsem na zádech nic. Tak mi to vrtá hlavou, jak to že to tobě takhle nepomůže? Je to divné, akne je vážně s****! Také držím pevné nervy v boji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak prostě každý má to akné jiný, kdyby na všechny fnugovala ta stejná vodička, tak by to bylo super, ale bohužel..a navíc..mně to právě naopak pomohlo :)

      Vymazat
  12. tak to je super, že se ti to alespoň takhle zlepšilo! :-))

    OdpovědětVymazat
  13. No teda, krásně se ti to zlepšuje, veliká změna :))

    OdpovědětVymazat
  14. Super! Taky mám ted nasazeny skinoren, druhou tubu a musím zaklepat, ze skvělý. Akorát mi zůstávají prave ty drobné flicky. Ted se chystám na serum od Eucerinu, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vážně je vidět zlepšení :) jinak já to mám podobný jako ty, možná trošku lepší no a teď začínám brát antikoncepci, která má i léčit mírný až střední akné.. no gynekoložka je asi slepá ale nevadí :D jinak můžu se tě zeptat jakou si měla pleť před tím než si začala brát atk? (někde jsem se tu dočetla že takovouhle pleť máš až po vysazení)
    Přeju hodně štěstí v další léčbě, vim že je to otravný, ale zvládneme to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :)
      no hele, já s tou HA ti nevím, ona to možná jen překreje, ale neřeší to. Jinak předtím než jsem ji začla brát jsem ji měla docela v pohodě, na tvářích jsem neměla nic, ani flíček, jen pár občasnejch pupínků, ale zdaleka tak hrozný to nebylo..spíš to oproti tomuhle bylo nic. Pak když jsem ji vysadila tak asi 2 měsíce ok, pak jsem přešla právě na tu "přírodu" a takhle se to spustilo..

      Vymazat
    2. já vim no, ale promyslela jsem si to a myslim že mi to za tu pleť stojí ta atk.. a ještě se mi teď hodí i na no na co je primárně určená :) aha, no mně taky ta příroda nesedí, vždycky se to akorát zhoršilo, ale teď používám na noc na vlhkou pleť 5 kapek konopnýho oleje a je to bezva :)

      Vymazat
    3. No jo, antikoncepce možná problém jen přikryje, ale ČÍM se definitivně léčit, pokud je to fakt hormonální? Na to mastičky zvenku prostě nezaberou. A ani antibiotika (která taky pro tělo nejsou nic moc, ale alespoň se berou po omezenou dobu a pak se můžete dát dohromady, takže buďte rádi, pokud vám Roaccutane a podobný věci pomohly). Osobně jsem na sebe mohla matlat, co jsem chtěla, pomohly až prášky. U kožní jsem byla, chodila jsem tam, nevím, necelý rok, rok asi celkem, když přičtu jeden dřívější pokus z raný puberty, zlepšení jsem neviděla ani o píď.

      Vymazat
  16. Cistou,cistounkou?To si delas srandu ne?!asi nevis jak vypada cista plet ......a kdyz uz fotis bedary tak nespul aspon tu pusu jako by to mela byt sexy fotka :D hnus,dostavas połibky na tvare?:Dasi moc ne co:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla by ses podívat na starší články a porovnat a s těmi polibky, tohle napíše jen fakt totální idiot..

      Vymazat
    2. Nikde pusu nešpulim. A na levé tváři tu pleť čistou mám, to že tam mám fleky je něco jinýho.. Samozřejmě ji nikdy nebudu mít "normální", ale věřila bys tomu, že jsem s tímhle spokojená? Ne asi ne, ale to lidi jako ty nikdy nepochopí.
      Děkuju Kristino Z. :))

      Vymazat
    3. milá anonymní, to co jsi napsala bych přirovnala asi k tomu, jako by ses vysmívala někomu kdo má rakovinu(příklad). každý má nějaké problémy a takové lidi s takovýma kecama, jako máš ty, bych nejraději nakopala do zadku.

      Vymazat
    4. Jsi blbý/á. Normálně v diskusích vulgární nejsem a nikomu nenadávám, ale tohle se prostě nedělá. Když se dívám na fotky, na kterých je mi cca devatenáct, tak jsem se taky v určitých obdobích radovala, jak mám nádhernou pleť. A dneska se usmívám, protože jsem měla spoustu červených fleků po pupíncích, ale alespoň se to dalo zamaskovat a já neměla vystouplé pupence. Které buď do daleka svítily bílým vrškem nebo pokud jsem si na ně sahala, jsem měla krvavé rozdrápané fleky. Akné je zabiják sebevědomí jako nic jiného. Je na obličeji, všichni to vidí, blbě se to maskuje a nejde z toho moc udělat přednost. Odstáté uši nebo velký nos můžou být svým způsobem roztomilý nebo se dát alespoň trochu opticky zamaskovat. Na silné akné pomůže leda make-up, no, ale mějte stres z toho, že si půjdete zaplavat nebo že bude venku čtyřicet, vám se rozteče fasáda a všichni vás uvidí. Nebo budete v nejlepším za povrchní pipinu, co s sebou pod stan vleče make-up a vstává o půl hodiny dřív, aby se nalíčila, protože bez make-upu odmítne jít i do lesa na borůvky. (Což normální smrtelníci nepochopí. Já si dneska s klidem vyběhnu i do města nenalíčená, když se mi líčit prostě nechce, pokud jdu jen do supermarketu.)

      Vymazat
  17. To zlepšení je vážně úžasné. Držím palce, ať to pokračuje.

    Já měla šílené akné ještě v lednu, kdy jsem se konečně odhodlala najít novou kožařku. V té době jsem měla na tvářích úplně šílená ložiska podkožních boláků, což vypadalo strašně a hodně to bolelo. Doktorka a mi dala dva míchané krémy z lékárny, jeden tedy atb. Mazala jsem s nimi docela dlouho, ale ložiska jsou úplně pryč a pleť mám téměř hladkou. Zbylo mi jen pár červených flíčků, ale to už je jako nic. Teď se nemažu ničím od doktorky a akné se zatím (ťuk ťuk) nevrací. Občas se mi udělá (zřejmě díky cyklu) pupínek, ale je malinký a za tři dny je pryč. Ten podkožní cítím jen výjimečně, ale ani "nedozraje" a zmizí.

    Používám teď pár věcí od Clinique, jinak občas konopnou mast a mandlový olej. Přes léto jsem také téměř vysadila mléčné výrobky, které mi začaly dělat peklo ze zažíváním a světe div se, je mi daleko lépe a myslím, že to má také svůj díl na mém zlepšení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju! :)
      To je moc dobře, že to zmizelo, snad se to nevrátí. Já se právě bojim vysadit krém od kožní, takže ho raději nechám, přece jenom pupínky ještě mám. :)
      Jinak, já jsem taky skoro vysadila ml. výrobky, dřív jsem je jedla i 3x denně, a řekla bych, že to tomu taky dost značně přispělo.

      Vymazat
  18. skúšala si La Roche Posay Effaclar Duo? Super vec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už je to dávno, co jsem ho používala a bohužel v té době nic moc :(

      Vymazat
  19. opravdu se ti to hodne zlepsilo! ja u jedne bloggerky (Petra instead od style tusim) videla video take o akne, mela ho mozna horsi jak ty, a pry ji doktorka predepsala nejake prasky, po kterych ji to zmizelo okamzite. ale co si tak pamatuju, tak to byl asi nejaky smejd...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že je to vidět!:)
      Jojo vím, brala Roaccutan, ten jsem dřív brala taky, ale už jsem ho nechtěla..

      Vymazat
  20. rozdíl je vážně hodně znát, hodně se ti to zlepšilo:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  21. aký používaš make up? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. momentálně střídám minerální od Bare Minerals, Clinique Stay matte a Estee Lauder maximum cover :) ty poslední dva většinou smichávám spolu.

      Vymazat
  22. Teda, ta změna je vážně vidět :) A spokojená určitě buď, je to super, flíčky se zamaskují a pupínky nejsou, což je bezva :)
    A někdo mi minule říkal, že na různé tyhle flíčky po akné je dobrý mazat si čas od času ta místa medem, který je hojí a mizí zarudnutí. Vyzkoušeno nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo:)
      med jsem zkoušela se skořicí, ale dělala jsem to jen chvíli, tak jsem výsledky neviděla..:)

      Vymazat
  23. teda máš to určite lepšie ako pred pol rokom :) držím palce s liečbou aj dalej :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. tak ja skinoren tiež mám a mne teda moc nepomoho, ale za to na tebe vidím výsledok pekný..mňa strašne svrbel a nevedela som s tým zaspávam ani nič..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky svědí a pálí, ale jen občas a jen pár minut.. jestli tě svědí dlouho, tak je to divný..

      Vymazat
  25. Koukám, že máš hodně těch červených flíčků, já na ně taky hodně trpím a co mi hodně pomáhá je Tea Tree oil bylinná mast od značky HerbExtract z lékárny.. stojí do stovky a já ji používám hlavně když příjdu ze školy a nikam se nechystám, tak se odlíčím a na ty červené flíčky dám hodně silnou vrstvu (jakože takovou hroudu toho produktu-má to konzistenci jak vazelína a je to malinko nazelenalé) a nechám to tak do večera a když to před koupelí stáhnu micerálkou, tak je flíček minimálně o polovinu světlejší a někdy i úplně pryč :) nestojí to moc a dělá to zázraky za jedno odpoledne :) (ale musí toho být fakt silnější vrstva) ;)

    OdpovědětVymazat
  26. no tesim sa takemu pokroku :) do toho globalu urcite chod, mne uz roky nic nepomaha a s tymto mi zmizli vsetky tie bolave podkozne a velmi mi vybielil aj tmavocervene flaky, ak chces mozem ti poslat fotku pred a po. samozrejme nemusi platit na kazdeho a hlavne prvy tyzden sa nezlakni, lebo ako sa plet cisti vsetko vyskakuje von a hlavne je dost vysusena, ale mne osobne sa to po tyzdni samo upravilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      To bys byla moc hodná, kdybys mi to poslala na mail:)

      Vymazat
  27. Jani, mám děsnou radost za tebe! Je to prostě úžasný!!! Fakt nádhera překrásná. Na tenhle článek jsem se moc těšila a teď opravdu zářím. Gratuluji ti k úspěchu a třikrát ťukám na zuby :)

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluji ke krásnému zlepšení a opravdu obdivuji, že se nebojíš vyfotit bez makeupu a vystavit to na blogu, k tomu by se mnohdy neodvážily ani dívky s krásnou pletí :) Držím palečky, ať to takhle jde dál a posílám moc a moc pozitivní energie, brzy vyblednou i skvrnky a akné bude minulost! :) Jinak na léčení jizviček funguje úžasně contratubex, není určený na akné, ale když si nějaký pupínek šikovně rozrýpu do krve, tak urychlí hojení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju:-*
      Jé, díky, na to se podívám!:)

      Vymazat
  29. Já se tedy divím, že ti dermatoložka nepřepsala Curacne, můj přítel byl na tom fakt špatně a pomohlo mu to náramně po 9měsiční léčbě nemá ani památky po akne, a v našem okolí komukoliv jsme to doporučili, všem to zabralo, zkus se na to zeptat a navíc pokud to jednou pomůže už se to nevrátí , u těch různých mastiček je to jen zlepšení na nějakej čas, zkus se na to zeptat je to derivat vitaminu A. A opravdu pomaha, sice je tam pravidelna kontrola po každých 30dnech , ale je to skvělé doporučuji!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem to před 2 lety brala a jak vidíš, tak se to znovu vrátilo. Nechtěla jsem do toho už ale jít, protože to není dobrý na játra a mě už tak dost blbe fungujou. Navíc mi právě v době léčby vyskákalo plno podkožních boulí, s kterými jsem do té doby neměla vůbec problémy a od té doby se mi už dělaly pravidelně.

      Vymazat
    2. No ono ten učinek je , že ti vyleze vše i nečekane a potom ti to zmizi, fakt znam hodne lidi co jim to pomohlo, to je skoda ze ti to nezabralo, treba byla ta lecba kratka, tak snad ti zabere neco jinyho preju ti to, mejse krasne

      Vymazat
    3. Ještě mě tak napadlo, že bys mohla zkusit chlorellu ta taky hodně lidem pomáhá, tak hodně štěstí!

      Vymazat
    4. To ono mi to pomohlo, v tý době, doteď jsem měla pleť docela v pohodě, to až před rokem po vysazení HA se mi to tak pěkně rozjelo :)
      Chlorellu znám..ale nezkoušela jsem ji:)

      Vymazat
  30. Janičko zlepšení je vidět, určitě to bude lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Jani,moc ti fandim.Akne jsem mela od 12 let,po antikoncepci se mi zlepsilo,ale po 4 letech zase zhorsilo,takze prave ted mam od dermatolozky terapii a po tydnu lecby pilulkami protibakterialni antibiotikum,nemam ani jeden pupinek.Urcite se na to zeptej.Me to silene pomohlo.
    Mila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, můžu se tě prosím zeptat a jakou léčbu přesně šlo?Děkuji , Alča

      Vymazat
  32. Poradila bych Ti skusit SUDOCREAM, je to užasná věc a mě strašně pomohl. Stojí asi 100,- větší balení :-) Mě uplně vymyzely všechny jizvy a akné co jsem měla. Je to krém na opruzeniny u dětiček, na odženiny, jizvy, špatně se hojící kůži, akné, spáleniny, odřeniny...

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych poradila Infadolan, možná už jsem to tu někde psala. Taky ve složení hraje, tuším, roli vitamín A, jak tu někdo psal. V příbalovým letáčku sice píšou něco o léčbě suché kůže a ono je to fakt mastné jak ďas, ale to se můžete namastit i modrou Niveou. Já osobně na něj nedám dopustit z toho důvodu, že opravdu hojí. Pokud máte nenechavé ruce jako já a drbete si pupínky klidně až do krve, tak pomůže. A pokud vás trápí flíčky po pupíncích, pomáhá i na to, protože kůži nutí se obnovovat (taková ta jemná, nově vytvořená narůžovělá kůže, kterou máte po sloupnutí strupu nebo naopak tmavé flíčky, ze zkušenosti pomáhá všechny tyhle nerovnosti sjednotit).

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, mám dotaz, kdy jsi začala zaznamenávat první výsledky? :) Používám skinoren týden a zatím mám hodně vysušenou pleť a je i zarudlá, dělo se ti to taky? :) Jinak myslím, že se ti to moc hezky zlepšilo a díky za předání zkušeností! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyyjo, prvni výsledky byly celkem brzo, ale ne ve smyslu, že by se mi netvořily vůbec žádné pupínky, spíš jich bylo třeba o trošku méně nebo se rychleji hojily, úplně přesně si to nepamatuju, kdyžtak mrkni na předchozí články o akné, psala jsem jich tuším 5, tak někde v prvnim, druhym se to určitě dozvíš. Každopádně až někdy po 4 -5 měsících se mi teprv přestaly dělat nové, ale bohužel teď na podzim/zimu je akné opět zpátky, ikdyž ne v tak hrozivé formě.

      Vymazat
    2. jinak, zarudlou jsem ji měla taky (a mám) ale vysušenou ne:) zkus mazat nějakými hydrtačními krémy, třeba od la roche, avene nebo cetaphil, physiogel.. klidně si to dej i přes skinoren, když bude potřeba :)

      Vymazat
  35. Skvělé, tak trochu gratuluju a závidím že ti to ustoupilo, ač o malinko :)
    Jinak musím říct jako bych koukala sama na sebe no :)

    OdpovědětVymazat
  36. Zdravím Tě Jani, nevím, jestli si po takové době přečteš můj komentář, ale chci ti něco poradit. Nemám tvůj blog kompletně projitý a bohužel ani komentáře výše, takže už to možná někdo zmínil. Takové akné na tvářích, červené flíčky je podle mě ukázkový příklad demodexového akné-na něj platí především síra, zinek a borax. Zkus alespoň něco ve větší míře na pleť používat a uvidíš, jestli je to tvůj případ a bude mít smysl investovat do přípravků proti demodexu. Sírové mýdlo seženeš zde: http://www.apotheke.cz/mydlo-sirne-10-sirnych-kvetu-200-g/d-76495-c-1007/ a zinek je obsažen ve zmiňovaném Sudocremu tuším.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, náhodou jsem narazila na tvůj blog když jsem hledala nějaké info o Skinorenu. Co jsem tu viděla fotky tak se ti to o dost zlepšilo a ty červený fleky jsou světlejší. Musím říct, že podle těch fotek kde máš tváře vyfocené před skinorenem tak přesně takovéhle fleky mám já. Trpím těžkou formou akné, hlavně podkožní a teď mi navíc zůstávají jizvy a hlavně ty fleky a kožní mi řekla,že mi to už nikdy nezmizí. Ale u tebe vidím zlepšení, tak mi teď svitla naděj, že bych s tím ještě taky něco mohla udělat. To je jen skinorenem nebo i další přípravky? Koukám, že tu máš i další články co ještě na akné tak jsem za to ráda, a taky že vidím, že tímhle taky někdo trpěl tak moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář:) víceméně mi nejvíc pomohl skinoren no, ale je to i celkovou péčí (odličuju olejem, hydratuju, zbytečně ji nevysušuju, jím rybí tuk +dýňový olej..no je toho spousta, až se zase vrátím k blogu, udělám nějak ucelenej článek o péči o akné)

      Vymazat
  38. Ahoj, děkujI za Tvůj blog, jsi odvážná ! ty hloupé zprávy od nějakého anonymu si neber, to je zřejmě nějaká žena, kterou akné psychicky poznamenalo, jak sama píše... Také mám akné, Skinoren mi celkem zabírá, ale né naprosto. Objevila jsem nedávno HydraFacial http://www.klinikaprahakrc.cz/osetreni-hydrafacial-art, nemáš s tím zkušenosti? Hodně síly ! Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já moc děkuju!:)
      zkušenosti s tím nemám, ale mrknu na to, díky :)

      Vymazat
  39. Je mozne,ze jsem si to natrela dneska poprve a nejak me po tom svedi plet? :-( to asi nema delat,ze? :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, to je normální :) mě pálila a svědila, ale po chvilce to přešlo a teď už ho používám skoro rok a svědění nepociťuju.

      Vymazat
  40. Jani, na Tvůj blog jsem narazila už před nějakým časem, ale protože jsem děsný prokrastinátor, píšu Ti až teď. Zaujalo mě zejména téma akné, protože s velmi podobným typem, který se objevil u Tebe, jsem bojovala ještě před nějakým půl rokem já sama. Momentálně jsem v jizvičkovém stadiu připomínajícím Tvou pleť v tomto článku, s tím rozdílem, že já těch flíčků mám ještě o něco víc. Samozřejmě, že dobojováno ještě zdaleka není, ale věř mi, že se do Tvé radosti ze zlepšení dokážu vcítit velmi dobře a naprosto Ti rozumím.

    Také oceňuji Tvé rozhodnutí sem fotky s akné vůbec přidávat - sama to dělám docela běžně a už mi to ani nepřijde zvláštní (stejně tak jako otrle chodit bez makeu-upu s drdolem po městě), ale přesto jsem ráda, že to dělá ještě někdo a vypadá to podobně :D

    Co se přístupu k léčbě a péči týče, každá volíme trochu jinou cestu, ale důležité je, že to funguje. Já jsem skončila na čtyři měsíce na antibiotikách, potom, co jsem rozhodně odmítla Aknenormin (isotretionoin, to samé jako Roaccutane) a zároveň jsem odhalila záškodníka, co mi rozházel hormonální hladinu (aspoň v to pevně doufám :)). Teď už jsem dva měsíce bez a zatím dobrý (klepu na dřevo).

    Nicméně, vidím starší datum článku a sama dobře vím, jak velký rozdíl dokáže pár měsíců udělat (mě se v dobu publikování článku nejhorší akné terpve rozjíždělo). Proto jsem se chtěla zeptat, jak se Ti v tomhle ohledu momentálně daří? Vykoumala jsi, jak vyzmizíkovat flíčky? (Já jsem sice ještě pořád ve stavu hluboké blaženosti, že mi akné ustoupilo a zase tolik mě to nedeptá, ale přesto se zajímám).

    Každopádně jsi krásná holka a doufám, že se Ti i nadále (nejen v boji s akné) bude dařit. Měj se krásně! :)

    - Markéta z Teček a kopečků (nedělám si reklamu, chraň Bůh, to je jen něco ve smyslu šlechtického přídomku, který jsem si sama udělila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      moc ti děkuju za komentář, koukla jsem na tvůj blog, vůbec jsem totiž netušila, že existuje ještě někdo, kdo má taky problémy s akné a píše o tom veřejně :-) Moc ti fandím, bereš to asi tak nějak podobně jako já, už se z toho taky nehroutím a beru to jako součást mě..
      Jinak co se týče mého akné..tak řekla bych, že mi fleky maličko zesvětlaly, tedy, přítel si toho všiml a posléze i já :D Co se týče pupínku jako takových, bohužel mám, momentálně jsem docela dost ve stresu, takže se to řádně podepsalo na mý pleti, ale není to nic tragického.

      Můžu se zeptat, jak jsi toho záškodníka našla a kdo to je??:) U mně to nejspíš bude problém s játry, mám cirhozu, ale bohužel to nijak extra neovlivnim, takže asi tak

      Moc moc moc děkuju!
      Přeju hodně štěstí:)

      Vymazat
    2. Moc moc ráda bych si teď projela tvůj blog, ale bohužel momentálně nemám času nazbyt, ale hned jak ho budu mít, polepším se! A myslím, že minimálně za 2 měsíce začnu mít času zase spoustu. Prozatím ho alespon přídávám mezi oblíbené :)

      Vymazat
    3. Děkuji ti dobrá duše :) Jsme na tom časově podobně, taky bych docela ráda odmaturovala a dostala se na nějakou vš.

      Asi půl roku před tím, než se mi to tak dramaticky zhoršilo, jsem začala užívat Gynex. Takové kapky, bylinný koncentrát, oblíbený mezi matkami snažícími se otěhotnět, také se to používá na různé ženské problémy, na úpravu cyklu a podobně a ano, i na pleť. Dlouho mi trvalo, než jsem to dala do souvislosti, ani mě to nenapadlo, ale zdá se, že na mé hormony to působilo přesně naopak. Už jsem ho půl roku neužila.

      Na játra bych ti doporučila detoxikaci ostropestřcem (ostropestřecem? Fakt nevím, jak se to skloňuje :D). Celým jménem to je ostropestřec mariánský. Nejlepší je koupit si semínka z téhle bylinky a natlouct si pokaždé čerstvé na čaj.

      U nás to máme prověřené krevními testy - můj taťka si takhle vrátil do pořádku játra 2, maximálně 3 měsíce po mononukleoze, vůbec mu to nechtěli uvěřit. Mě bylo po pití čaje řečeno, že mám játra jako miminko - řekla mi to vlastní mamka, která je shodou okolností laborantka. Čaj jsem pila právě po těch antibioticích.

      Záporem je, že to vážně není nic dobrého. Navíc to vypadá jako špinavá voda po mytí nádobí. Někteří lidé ho prý údajně nemůžou ani polknout, ale já bych to tak nedramatizovala. Víceméně to nemá chuť žádnou, až na konci je takový prazvláštní chuťový ocas, který už ale ani nevnímášm, když to piješ měsíc, což je taky taková doporučená doba.

      Jelikož se jedná o detoxikaci, může nastat taky čisticí reakce, s čímž je třeba počítat. U mě to nebylo tak brutální (taky nemám akné zrovna od jater), ale můžu říct, že na místech, kde jsem měla pod kůží nějaké ty hnusíky, mi to prostě vylezlo.

      Takže pokud chceš, můžeš vyzkoušet :)

      Vymazat
  41. Ahoj :) chcela by som sa spytat, ze ci si mozem dat rano skinoren a na to make-up? .. Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. muzes, ale me po nem pali plet a je takova citlivejsi, takze mi to bylo velmi neprijemne a prislo mi, ze se MU scvrkaval na nejakych mistech :)

      Vymazat
  42. Nevím jestli je to ještě aktuální, ale já bych nevysazovala. Už jednou jsem vysadila a dopadlo to špatně. Ale mě je 16 a máme odlišnou pleť a hormony, takže je tenhle můj poznatek možná dost irelevantní, ale je to moje zkušenost. Jinak hodně štěstí a at se to zlepšuje tak, jako doteď:)

    OdpovědětVymazat
  43. Zdravím všechny.
    Mám také problematickou pleť a přesně tyto pupínky se mi udělaly po antikoncepci. Musela jsem ji vysadit a neberu žádnou. Na obličej mi kožní lékařky doporučovali vše možné. Dost mi pomohl Isotrexin. Mám pocit, že je to něco s antibiotikem, ale ze začátku mi zahojil všechny pupínky. Zůstaly mi jizvy, s kterých jsem byla opravdu zoufalá. Na doporučení tady na internetu jsem si koupila před 3 dny skinoren a musím říct, že už teď je zlepšení vidět tak o 70%. Trochu pálí a svědí, ale není to nic co by se nedalo vydržet. Jsem neuvěřitelně spokojená, že jsem na to konečně našla lék, snad už to bude jen a jen lepší.
    Tobě i všem držím palce a přeji hodně štěstí a hlavně trpělivosti, protože akné dokáže opravdu potrápit. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥