Jane ♥ Beautiful

16. července 2013

Prázdninové stanování

Krásné úterý!

 


včera jsem se vrátila ze stanování a byla jsem z toho tak unavená, že jsem nestihla napsat ani článek. Ale dneska jsem už plná síly, takže se do toho pustím a budu vás zas otravovat! :D By mě nenapadlo, jak je spaní ve stanu vyčerpávájící, navíc když jsme jako správné blondýny stan postavily malounko z kopce, takže jsme se vyspaly vážně do růžova. Ale tak to nám nevadilo, jsme to pak dospaly před stanem na dece. Co mi ale teda vadilo moc moc moc, bylo to šílený počasí?!  já si sebou jako tahám sukně, šaty, kraťasy a to jako úplně zbytečně, pač jsem skoro celých 5 dní chodila v jedněch riflích a v jednom politým svetru, protože mi fakt nenapadlo, že bude sotva 20 stupňů a my budem chodit zahalený v dekách. :D No tak jako nevadilo, jeden den jsme se dokonce koupali! No vážně, se  mi tomu nechtělo věřit, že se jako vážně taky trošku oteplí..a ono jo.
Samozřejmě jsem se ale jinak měla parádně, jak by taky ne, když jsem tam měla partu skvělých lidí. :)) Noční skákání na trampolíně, povídání do rána, spouusty vtipnejch zážítků a já nevím čeho všeho ještě. Celou dobu jsem jedla nesmírně zdravě! 3x denně čínská polívka, dobrej hostinec, kterej vážně neni dobrej. A chleba s paštikou..no prostě, chápete. (a tak jako jo, nebudu vám tvrdit, jak jsem se hrozně moc musela do tý čínský polívky a chleba s paštikou nutit... pak nemám mít ty tlustý nohy, no!) No a to nepočítám ty magnůmky, hranolky (haha, museli jsme si dát dvojitý, páč jako...ta porce? mi to jen rozdráždilo žaludek), čokoládový šejky... No co, jak říká Markétka, na dovolený se musí užívat.
Ale víte co, nebudu se tady zas rozepisovat, stejně vás to určitě nudí a nikdo to nečte..tak snad fotky vám řeknou vše, co je potřebný a kdyby náááhodou ne, tak se mě můžete zeptat v komentářích. :)))) to jsem ale hodná, co!


Jo, tak teď když vidíte ten bordel, tak mě okamžitě přestáváte sledovat, chápu to..moc dobře! Je to nechutný, já vím..ale v tom stanu se prostě nedá udržet pořádek, navíc když tam jsme 4 holky... No tak dobře, já neumím udržet pořádek nikde..můj stůl je momentálně v podobnym stavu../ Láduju se fidorkou na molu/ s mojí malou Ninou Dobrev :)))/ snažim se rozdělat oheň / mňamky




 pršíííííííí/ chálky/ lakování/ šáňo na uvítanou/  s mojí babičkou:))/ drbání ve vlasech 


dobrej hostinec/ výhled na jezero/ odpočinek na molu/ nejlepší brambůrky!/ omomom/ omomom podruhé



Tahle písnička nám hrála po celou dobu a já se ji pořád nemůžu nabažit. Doufám, že se vám bude líbit!

No, tak to je jen pár mých okamžiků z posledních dnů.. Já mám stanování ráda, moc moc, protože je tam vždycky hrozně moc srandy, ale stejně se pak vždycky těším domu na svojí  čistou postel, jídlo a vanu.

 

Co vy a stanování? Máte/ nemáte rádi? :)

 

Krásný zbytek dne přeju

J ♥

13 komentářů:

  1. Tak já teda nevím, ale přesně tohle chci zažít! :) fakt, paráda! :) a není to bordel, je to pořádek ve stanu :D ono tam fakt nejde uklidit! -.-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, žejo!:D jakože..ne že mě by to nějak vadilo..ale tak nějaký kluci nám řikali, že takový kočky a takovej bordel :D

      Vymazat
    2. Ále prosímtě :D vždyť všechny šminky, kosmetika, a všechno další, to prostě nejde uklidit :D tohle je podle mě takový normál :D a bordel mi taky nevadí, i když by asi měl :D a písnička je super! ;)a blog mě mooc baví, díky tobě jsem si založila svůj! :) děkuju ti! :*

      Vymazat
  2. Náhodou, já Tvoje články čtu!! A hrozně mě baví :)) Je to vtipný, ale kamarádka má pravdu.. zrovna dneska mi volala mamka, jak se na dovče přejídá a jak už jí nic není a jak nezapne kalhoty.. A víš, co jsem jí řekla? : Mami, jsi na dovče, tak si užívej a nadlábni se :D:D

    Máte hezký fotky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi fiflenka, ale do stanu bych nešla :D Jinak moc hezký nový design! :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky:) Jinak ta písnička je neskutečná, pořád dokola mi tu jede a pořád ji nemůžu přestat poslouchat:D
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. vydarené fotky :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)


    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Yummy food! :*
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa
    www.midnightcouture.de

    OdpovědětVymazat
  7. Za tu fotku s babičkou Tě zabiju! :D

    Ale jinak to byla úúžasná dovča s klobáškama, šoudeškama, miškama a bordelem, se kterym by si nás žádnej kluk domu k mámě nevzal :((:D

    <3

    OdpovědětVymazat
  8. Copak se vám na našich porcích hranolek nelíbilo? :D Nechápala jsem, jak tak drobný holky dokážou sníst tolik hranolek.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDje! no bylo jich hrozně málo! jsme byly hladový, když jsme jedly furt jen čínský polívky :D

      Vymazat
  9. Hned bych se vrátila :(( Ať už je zas léto, musíme zopkovat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥