Jane ♥ Beautiful

24. července 2013

Co s sebou nosím k vodě?



Krásný večer!,



tu si tak právě sedím na terase, dolakovala jsem si nehty tím nejkrásnějším růžovým lakem od Dermacolu, který je momentálně k nákupu zdarma, popíjím domácí ledový kafe a přemejšlim, čím bych vás dneska mohla otravovat..no a napadlo mě tohle, protože mě to na jiných blozích moc baví. (no tak dobře kecám, úplně samotnou mě to nenapadlo..)

takžeeee..

 

Co se skrývá v mojí plážový tašce?

 

Tak mimo ručník, jídlo a plavky jsou tam samý velice potřebný věci, samozřejmě! Například brejle, bez těch bych nemohla číst a když nemůžu číst, tak..tak nemusim k vodě chodit vůbec, páč jako, co bych tam jinýho dělala, než se opalovala a u toho četla.  Momentálně čtu knihu Zbožňuju Paříž a prokládám to ještě Římankou (to víte, maturita už mi klepe na dveře..) Taky potřebuju klobouk, protože úpal nebo úžeh je děsná svině! A já vážně nechci prozvracet celej den. 
Samozřejmostí je opalovák, teď mám tenhle dermacolí, díky Lili jsem se totiž dozvěděla, že mají 50% slevu, k tomu navíc dárek zdarma a ještě stovku za registraci..takže snad chápete, že jsem prostě musela. Další nutností je tahle úžásná věc, ani vlastně nevím co to je, asi něco jako termální voda, jen 15x levnější, kterou teď díky mě mají všechny moje kamarádky!:D A prostě, je to v tom vedru úúúžasně osvěžující. :) Opalovací krém  na obličej s spf 50, protože nechci, aby mi ty moje fleky na obličeji zhnědly, balzám na rty s spf 20, protože moje rty v létě vážně moc trpí a sem tam mi to oplácejí nepěknými opary a taky korektor, kdyby mi náhodou  nečekaně vyskočil nějaký pěkný a bolestivý kamarád. (a že mám teď celkem pokoj, *ťuk ťuk*)
Taky nesmím zapomenoout na můj krásný prázdninový zápisníček (ručně dělaný! o to je hezčí:)), kam si píšu všechny své radosti i strasti z cest, abych si to mohla jednou připomenout.
Hřeben je taky nutnost,  momentálně se mi vlasy cuchají jako nikdy a je to pak fakt auví je večer rozčesávat:(. Vlhčený ubrousky, k těm asi není nic moc, co dodávat, vlastně jo, díky Lili, bez tebe bych nepoznala ty nejroztomilejší a nejvoňavejší ubrousky! A tímto je všem taky doporučuju.  A papírový kapesníčky, na nudli.
Úplně jsem zapomněla na vlasy, chudinky! Mám je teď stráášně suchý, takže na ně minutu co minutu stříkám olej(kokosák + šípek) zředěný s vodou a snažím se je, co nejméně namáčet a mít je v drdůlku.


Co s sebou nosíte k vodě/na pláž vy? :)

Mějte se krásně!

J.♥

 

PS: Líbí se vám nový vzhled? Já jsem celkem spokojená, ale ještě mi tam pořád něco chybí, co myslíte?

27 komentářů:

  1. tyhle články mě taky moc baví:) A nosím s sebou to samé, akorát místo hřebenu přihazuju ipod se sluchátkama:) a Jani ta termální voda je jaká značka a kde se kupuje? Jí potřebuju asi taky:-D
    A nový vzhled je super!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ji jen v Rossmannovi, je to od značky Rival de loop a stojí asi 30 korun a je fakt báječná..rozhodně lepší než ta baleácká :) Nebo teda..možná je to to samý jako obyč voda, ale tak pro pocit:D

      Vymazat
  2. Taky mě zajímá ta šplíchací voda... :DD Článek moc hezký, mám takové ráda. A přiblížíš mi prosím trošku tu Dermacolí akci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to od značky Rival de Loop a stojí asi 30,- :)
      Jasně, na jejich eshopu (dermacol.cz) mají prostě akci 50% na ty starší opalováky (dělají myslím jiný obal) a na ty novejší mají 25%.. Když se zaregistruješ, tak jako novej člen dostaneš 100,- ná první nákup (já už tam mám třeba zaregistrovanou skoro cleou rodinu, stovka se hodí že jo:D) a tu ti pak odečtou, takže já jsem si pěkně koupila za 270,- 3 opálováky :) a navíc nad 100,- máš lak zdarma :)

      Vymazat
  3. Máš krásné plavky a slamák se mi taky moc líbí, mám několik obrovských klobouků, ale hodil by se mi i podobný klobouk. A nový vzhled je moc hezký, ale i ten předtím byl fajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a to byly super levné :)
      No..já zjistila, že mi až tak moc nesluší..ale i tak ho nosím, ale mám ještě jeden vééélký :D

      Vymazat
  4. Za mě ještě osvěžující sprej ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tam mám taky:)) bez něj už ani ránu, je to praktická věc

      Vymazat
  5. Super design! a ty plavečky, mm :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je roztomilý, ten zápisníček :)
    a plavky máš krásný, i klobouk. Ten bych taky chtěla, ale bohužel na sebe nemůžu NIKDE sehnat, všude mi jsou malé, asi mám nějakou divně velkou nebo křivou hlavu, často neobleču ani pánské :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Hele, mně jako vůbec nesluší třeba..jsem si ho koupila tak narychlo a dělá mi strašně buclatý tváře:D

      Vymazat
  7. ahoj, jak děláš ten "postřik" na vlasy? :) myslim jako v jakym poměru. a šípek je jako šípkový olej? díky jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, normálně si dám do lahvičky s rozprašovačem pul napůl olej + voda..ikdyž, tý vody je tam většinou o něco víc a oleje tam leju tak od oka, občas šípkovej, občas arganovej, dý'novej, někdy to zase smíchám :))

      Vymazat
  8. Máme to úplně stejné... taky nosím na pláž pár věcí... a moc nechápu, když někdo tahá tašku jenom šminků :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky ne, ale korektor tam musím mít vždy :D

      Vymazat
  9. Parádní článek, já jsem letos ještě u vody nebyla, možná to zní zvláštně, když jsou takové vedra, ale já na tom sluníčku nemohu vydržet, nedá se to... takže jsem přes den spíše doma, protože venku bych odpadla...
    Tu "termální" vodu mám doma také a je super, navíc za přijatelnou cenu, takže ten s sebou nosím, když jdu třeba do města... :)
    Já mám tedy ještě vždy s sebou nějakou tu sladkost a hlavně pilník na nehty, mám v poslední době strašně lámavé nehty, takže bez něj se neobejdu, spolu s ním ještě nosím krém na ruce a náplasti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to já jsem někde u vody skoro pořád:))
      No mně se teď nehty nějak zázračně netřepí, nelámou nic, takže ho vůbec nepotřebuju :)

      Vymazat
  10. Ten klobouček je tuze moc hezký! :-) A krémy s SPF 50 používám taky... :o)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Jooo, já používám jen 50..no občas 30, ale i přesto si ksicht trochu opálím, ikdyž většinou je o dost světlejší než tělo :D

      Vymazat
  11. Snad první blogerka, která s sebou netahá makeup a pro me dalsi nepodstatné veci, palec nahoru:D:) Nosím stejné věci, akorát místo korektoru mám tužku na oči:) a krásné plavky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :D no já bych ho možná i tahala..ale hlavu nebo spíš obličej si nikdy nenamáčím, takže ho pak ani nepotřebuju :)

      Vymazat
  12. Nosívám hodně podobných věcí. A hrozně mě těší, že dáš na tolik mých tipů :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš moc krásné plavky! K vodě nosím hlavně vodu, opalovací krém a knížku :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  14. K vodě si beru skoro stejný věci jinak desing na blogu je krásný taky chci změnu na svém blogu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥