Jane ♥ Beautiful

26. února 2013

Orofluido - tekuté zlato?


Přeju krásné úterní ráno,
jak jsem slibovala, dnešní článek bude o vlasech a to konkrétně o, prý tekutém zlatu, Orofluido. Přála jsem si ho k Vánocům a furt jsem se rozhodovala, jestli koupit Orofluido nebo Mythic Oil a nebo raději zůstat věrná mýmu miláčkovi Biosilku.. No Orofluido to vyhrálo, ale popravdě, byla bych radši, kdybych byla věrná Biosilku.. Ale pěkně popořadě.


Orofluido obsahuje tři vzácné oleje a to můj milovaný arganový (to jako teda nechápu, proč mi sakra nevyhovuje..?!), lněný a olej ze sáchoru. 100 ml vás vyjde na cca 400,- a můžete ho koupit snad kdekoliv na netu. :)

+ vůně

  Jo ta vůně, ta je fakt boží! Kdyby existoval takový parfém, hned bych ho moc ráda vlastnila.. Voní to prostě krásně orientálně, vanilkově, trošku kořeněně, smyslně, prostě to musí vonět každýmu! Nojo, jenže jen kvůli vůni si to nekupuju, viďte.
Jo a kvůli tomu, že se mi ta vůně drží ve vlasech celý den, tak ho neprodám! Ale to je jedinej důvod, jinak by už putoval jinam.

+ - balení

Nemůžu pominout fakt, že balení je taky krásné. Skleněná lahvička s orientálními malůvky nebo mi to tak aspoň připadá. Moc se mi líbí, že je to sklo, hned to působí tak nějak "luxusněji". Ale naopak se mi nelíbí, že neobsahuje žádnou pumpičku nebo prostě "něco". Jako neni to nic dramatickýho, ale líbila by se mi tam.

+ konzistence

 Ta je klasická mazlavá, olejová a má  nažloutlou barvu ..(asi to zlato) a je to tak akorát husté. Konzistencí bych to přirovnala k Biosilku. (ale to je tak jediný!)



+ lesk

Jo vlasy se docela lesknou a to se mi líbí. Nicméně, tohle pro mě není moc významné plus.

- účinky

 A tady je kámen úrazu, mně prostě přijde, že mi to s vlasy nic nedělá. Jako dobře, ono se to pěkně vpije, že máte pocit, jako byste si do vlasů nic nedali a to je super...jenže ono se to vpije tak, že je to prostě doopravdy a fakt v těch vlasech nic není... Konečky sice nejsou tak suchý, jako kdybych si nedala nic, ale prostě to není ono. Přijdou mi jen o malililinko méně sušší, než byly před nanesením. A když je dáte do suchých vlasů, tak je to echt nulovej efekt. S mokrými vlasy dokážu ještě přivřít očí, ne oči, jen oko a dát mu šanci a neprodat ho, ale znovu si ho rozohdně nekoupím. Za ty 400,- prostě nestojí!

ZÁVĚR:  Když na to tak koukám, tak převládají spíše plusy, ale bohužel takové, které mi jsou k ničemu. Pěkný obal, fajn, krásná vůně, dobrý, lesk, okej, ale to hlavní, účinky? Ty se nějak nepovedly a to byl pro mě hlavní důvod k nákupu, ne vůně nebo obal.. Takže ne, já s ním spokojená nejsem a čekala jsem od něj víc, když na něj byly samý achach recenze.
Moc se ti omlouvám, můj milovaný Biosilku, za to že jsem si mohla myslet, že se ti něco vyrovná! ( ikdyž, kdyby jsi vylepšil tu vůni, aspoň malilinko, vůbec bych se nezlobila!)

 

 

Co vy a Orofluido? Jste s ním spokojené nebo na něj máte názor jako já? :)

 

PS:  Protože mi včera začala prázdniny, tak touhle dobou už budu někde na cestě na hory, takže se tu nejspíš až do neděle neobjeví žádnej článek, pokud někde chytnu wifi, tak jenom nějakej informační, ale určitě ne žádnej kosmetickej.

Mějte se krásně. Pac a pusu, mí skvělí čtenáři! :*




28 komentářů:

  1. nezkusila jsem, žádné olejčky mě teda vůbec neberou. Užij si prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy jsem to nezkusila, a nakonec jsem i ráda :) a Biosilk je miláček!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě pomáhá a to hodně, ale jen občas. Musím dávat tak ob 3 umytí, pak teprv mám vlasy žůžový. Na chvilku (:

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš a já su s nim celkem spokojená... ale shodneme se v tom, že ta vůně je fakt luxusní, chtěla bych takový krém, parfém, nebo aspoň pokojovou svíčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky chtěla bejt, už jenom kvůli tý bozšký vůni, ale bohužel..

      Vymazat
  5. Přesně! Koupila jsem si na zkoušku jen to pidi balení a musím říct, že mi to s vlasy neudělalo NIC. Jako fakt vůbec. Kdybych si tam nedávala nic, je výsledek stejný, takže taky nechápu ty oslavné ódy na něj :) Zlatý Biosilk a Mythic Oil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Redny, to jsem fakt ráda, že jsme na tom stejně..a koukám, že je nás víc :) a já si myslela, za jakýho nebudu exota, když ho všichni tak milujou. :D

      Vymazat
  6. Nemám po něm takové ty krepaté vlasy, miluju tu vůni, vždycky si ty ruce pak orírám o tělo :D Ale na konci dne, mám vlasy hrozně zmaštěné a musím mýt.

    OdpovědětVymazat
  7. nejako po tomto netúžim...dostalo to také malé nevýznamné plusy a významný mínus :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě že jsem před ním dala přednost Mythic Oilu.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná recenze a fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. taky ho mám a jsem přesně tak spokojená jako ty:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám stejný názor, Orofluido je dost k ničemu. Za začátku mi trochu i vyhovovalo, ale to bylo tak 3 dny, a potom děs, vlasy byly krepaté, no fuj. Akorát mi teda voněly, no :D Beztak je to přecpané silikonama.

    OdpovědětVymazat
  12. Ženy, poradim vám hoďte celý orofluido za hlavu a radši si kupte pořádnej absolutně zkrášlujcí olej od davines, který mi vlasy proměnil k nepoznání a voní taky krásně. Jo a mimochodem vůně která voní jako orofluido, je ta žlutá od joop. Danča :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně souhlasím . Kdo nepoužije , neuvěří :)

      Vymazat
    2. Hmm, to vypadá dost dobře, takže jsem jasná, to musim mít :-D a Dančo, ten Joop! je to tenhle http://www.arome.cz/parfemy/joop/joop-femme/? Jestli jo, tak ten měla kamarádka na horách a máš pravdu, po rozvonění je docela dost podobnej Orofluidu, ikdyž, úplně to samý to není, Orofluido voní prostě líp :)) Ale i tak v nejbližší době Jopp! objednám, neni ani moc drahej :)

      Vymazat
    3. Juju je to on! A neděláš s tím olejem chybu to mi věř:-)Danča

      Vymazat
  13. Já miluju olej od Davines, mám na blogu recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsem ráda, že jsem ho nikdy nekoupila :).

    OdpovědětVymazat
  16. Orofluido jsem neměla..zůstávám věrná svému Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle. určitě ho vyzkoušej :)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem neměla a popravdě mě ani moc neláká.. asi přestanu raději experimentovat a zůstanu u Biosilku, ale teď mě zaujal ten absolutně zkrášlující olej od davines...tomu asi neodolám :D

      Vymazat
  17. Ahoj,muzu prosim pouzit tvuj blog k recenzi ve skolnich novinach?
    Dekuji,H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj jasně, mohla bych si to pak někde přečíst? :)

      Vymazat
  18. ..není spatne, ale morrocanoil je lepší :)...M*

    www.madebymarcela.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Mám husté a krepaté vlasy a dělá mi dobře právě na to krepacení. Mám Gliss Kur (dala jsem ho sestře) a Orofluido není vůbec mastné, ale vyhovuje mi, že mám vlasy lehké a že mi to nezatíží. Gliss Kur je na vlasech cítit víc, ale já mám moc vlasů a mít je ještě těžší jsem nepovažovala za dobré. Asi se to liší vlasy od vlasů..:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem s ním spokojená, nemastí se mi po tom vlasy a po použití vypadají daleko upraveněji. A voní opravdu úžasně, jenže já osobně vlasy nemám nijak zničený, takže nějaký větší účinky ani poznat nemůžu ať si na ně dám co chci...

    OdpovědětVymazat
  21. Zatím s olejíčky nemám žádné zkušenosti chtěla bych vyzkoušet kerastas i za tu cenu :)) Jinak Orofluido vypadá dost luxusně :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥