Jane ♥ Beautiful

3. prosince 2012

Fotonávod na jednoduché denní líčení s paletkou MUA Undressed

Krásný večer,
minulém článku jsem vám psala o paletce očních stínů MUA Undressed a dnes bych vám ráda ukázala jedno strašně jednoduché líčení, které s ní můžete vykouzlit. :) Takhle se líčím většinou každý den, občas to trochu pozměním.
Není na tom nic složitého, je to fakt extra jednoduchý a zvládně to snad každý. :)


Použila jsem:  Paletku MUA Undressed, řasenku, rozjasňovač, blending brush- Essence, bázi pod oční stíny Artdeco, korektor pod oči Lavera, kleštičky na řasy, štětec na stíny a štětec na linky (který je původně na korektor, mně ale vyhovuje takhle) Elf

Postup: Nejprve jsem nanesla bázi pod oční stíny, nechala ji chvíli zaschnout a pak jsem nanesla první stín smíchaný s druhým na celé víčko. Pomocí blending brush (nevím, jak ho nazvat česky) jsem do záhybu oka nanesla 4 stín a pořádně ho "rozblendila" :D. Pomocí tenkého štětce jsem nabrala stín č. 10 a udělala s ním tenkou linku podél řas. Řasy jsem natočila kleštičkami na řasy a nanesla jsem řasenku. Hotovo. Že to bylo jednoduché?:))





Používáte k béžnému dennímu líčení stíny nebo si vystačíte jen s řasenkou a  popřípadě ještě s linkou?  :)

PS: Příště bych chtěla ukázat i jiné líčení, třeba nějaké výraznější na večer, měli byste zájem? :)

Krásný týden všem! J.

32 komentářů:

  1. Super tip, skvěle načasováno, zrovna dneska mi paletka přišla! :)) Takže se mi to hodilo :))

    OdpovědětVymazat
  2. přesně takhle se líčím! :-) je to vážně super, rychlé :-))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný, taky se na běžné nošení líčím v hnědých odstínech:)
    ta paletka je krásná, taky o ní přemýšlím, líbí se mi tam všechny odstíny - jiné ani nepotřebuju, nějakou růžovou nebo zelenou bych stejně nevyužila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super líčení. Už se těším až mi přijde moje paletka. Extrémně se těším:D. Hele chci si koupit bázi pod oční stíny. Je ta od Artdeco fakt dobrá? Už sem nad ní vážně přemýšlela:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu!:)
      Psala jsem o ní článek- http://janebeautiful.blogspot.cz/2012/03/artdeco-baze-pod-ocni-stiny.html . Mně vyhovuje do té doby, než jsem na dně, protože to už je hrozně vyschlá a na víčku mi dělá mapy. Taky je dobré, nechat ji po nanesení chvíli zaschnout a zatím si dát třeba tvářenku. :) Za 200,- je to ale poklad.

      Vymazat
    2. Jo nakonec jsem článek našla:). No ale myslím, že i tak ti vydržela extra dlouhou dobu v použitelném stavu:). Což je super. Děkuju za inspiraci na vánoční dáreček:).

      Vymazat
  5. Vypadá to fakt super !:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekne, tak v podstate vyzera moje najcastejsie licenie :) super na kazdy den!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna mám nalíčeno něco podobného, nejvíce miluju 1. a 3. odstín, ty mi asi dojdou nejdříve:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera!Jaky mas typ vlasu???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      Vlasy mám tak nějak normální, ale u kořínků mastnější, v délkách sušší. Jinak celkem pevný a hustý. :)

      Vymazat
    2. JJ,tak to mam tez,paletku mam obednanou,ale neznas naky sampon na mastne vlasy????
      Diky,M.

      Vymazat
    3. No podle mě šampony na mastné vlasy vlasy ještě víc vysušují, takže bych používala spíš nějaký na normální vlasy. Né žádný přehnaně regenerační a tak, to určitě ne.. Ale můžu ti doporučit konopný šampon od Herbavery, stojí okolo 50,-/550ml a je skvělý!

      Vymazat
    4. Děkuji.xD

      Vymazat
  9. Moc hezké líčení :) Máš krásná očka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju holky, jeste zlaté:))

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduché, ale přitom moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  12. na líčenie očí som naozaj antitalent, ale ty to tu máš tak svelo popísané že asi by som to zvládla aj ja ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné líčení. Paletku mám objednanou, tak snad mi brzo přijde, úplně jsi mě na ni navnadila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuuuji :) Mně furt objednávka ještě nepřišla a dneska je to 14 dní :/

      Vymazat
  14. tú paletku si plánujem už nejakú tú dobu kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  15. Líčení i paleta vypadá skvěle ! <33

    OdpovědětVymazat
  16. pěkná paletka, takové rychlo-líčení je na den stejně nejlepší..slušivé, přirozené, rychlé...a další návody klidně beru :)

    nemáš na spodním víčku u řas ještě nějakou bílou tužku nebo tak něco?

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je super líčení :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥