Jane ♥ Beautiful

26. prosince 2012

Blog má narozeniny! + vyhlášení vítěze GA


Právě dneska uplynul rok od mého prvního článku. Kdo by to byl řekl, že už vás tu bude tooolik věrných čtenářů! Jednou jsem se rozhodla pustit svá moudra do světa a takhle to dopadlo:DD. Opravdu mě to moc těší a jsem ráda, že vás blog baví a snad vás bude bavit i nadále. Budu se alespoň snažit, aby vás bavil. :) 
Když už tu dneska máme takovou "událost" :D rovnou jsem se rozhodla, že vyhlásím vítěze MUA giveaway.
Moc moc moc děkuju za všechny vaše krásné komentáře, nejvíc mě asi potěšilo Ptáčátko s její básničkou, no koukejte jak je milá:).

 
ale cenu jsem se rozhodla dát Niki, protože když jsem si uvědomila, že bych měla takhle nemocnou moji psici, bylo mi smutno, tak doufám, že alespoň tohle jí udělá malou radost, ikdyž se to ztrátě pejska nevyrovná. Držím palce, aby s vámi byla ještě dlouho! :-*
Ještě jednou vám všem taaaaaaakhle moc děkuju, co si budem povídat,  bez vás by mě blog nebavil. Jste úžasní!:*
PS: Já jdu první narozeniny blogu oslavit s holkama do klubu:DDD, mějte se krásně! J.

11 komentářů:

  1. gratulujem ;) aj víťazovi aj blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju!:))
    a slečny s nemocným pejskem je mi líto:(

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jsme si blog založily skoro ve stejnou dobu :))
    Hodně štěstí do budoucna, tobě, blogu, vítězce i pejskovi!

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujem vitazke a tesim sa, ze si spravila radost aj niekomu dalsiemu, dufam, ze psik nebude trpiet, my sme tiez mali havina s rakovinou a snazili sme sa, aby zbytok zivota prezil, co najkrajsie!

    OdpovědětVymazat
  5. taky gratulujuu :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Páni co na to říct, moc děkuju, je to od tebe hrozně hezké, opravdu mě to potěšilo :) Jinak přeju blogu všechno nejlepší a hlavně hodně inspirace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, pošleě mi prosím adresu?? Snažila jsem se ti napsat, ale nechce se to doručit :-/

      Vymazat
  7. Gratuluji vítězce i k ročnímu výročí!:)

    OdpovědětVymazat
  8. snad jste si oslavování řádně užily! :) taky gratuluju vítězce i blogu!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky moc gratuluju k ročnímu výročí blogu, a jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥