Jane ♥ Beautiful

23. listopadu 2012

Co mi (ne)pomáhá na zničené a roztřepené konečky


Krásný večer,
taky jste tak rádi, že je pátek? Já moc, jsem po celym tejdnu děsně unavená, už se těším, až víkend strávím lenošením. Vlastně už jsem začala. Původně jsem chtěla psát článek dřív, ale tak  mi klimbaly oči, že jsem šla spát. :DD
 V dnešním článku bych vám ráda pověděla něco o sérech/fluidech/olejech do konečků. Používám je už opravdu dlouho a jakmile na ně někdy zapomenu, přijde mi, že mi "něco" chybí, nebo že to prostě není ono a jsem z toho nervozní.:D
Myslím, že tahle "konečková" péče je dost důležitá, vlasům dodá krásný lesk, hebkost a prostě vlasy jsou o dost hezčí. A jen kondiš konečkům bohužel nestačí.
Momentálně mám doma tyto čtyři pomocníky. Biosilk, CHI, Matrix a jojobový olej.

BIOSILK
Moje absolutní jednička a něco, co vím, že si budu kupovat pořád. Pokud teda neobjevím něco, co bude lepší, ale myslím si, že ne. Jak vidíte, už v něm skoro nic není, budu muset doplnit zásoby. Nechci tady o něm psát sálodlouhé recenze, protože jedna už je tady .  50ml balení mi vydrželo cca půl roku. I když se třeba stane, že ho občas zapomenu použít, tak jsou konečky pořád hezké, takže o ně opravdu pečuje, není to jen povrchové.

CHI SILK INFUSION
Přijdou mi s Biosilkem skoro totožné, až na vůni. Voní pánsky, ale mně to voní příjemně. Liší se v tom, že má nažloutlou barvu a přijde mi řidší a konečky mi jakoby zpevní, kdežto Biosilk je spíš zjemní. Pokud by vám ale nevoněl, nebojte, vůně se ve vlasech dlouho neudrží.

JOJOBOVÝ OLEJ
No, oleje.. Nemůžu o nich napsat nic špatnýho, jen já s nima prostě asi neumím zacházet, protože si jich buď dám moc a vlasy mám mastný,  že bych na nich mohla smažit vajíčka a nebo zase málo, že to nemá žádnej účinek. NIKDY jsem netrefila množství tak akorát. Takže je používám už jenom jako zábaly před mytím. Kvůli tomu u mě vyhrává Biosilk, protože tam se mastnota, i kdybyste to jóó přehnali, nekoná.

MATRIX TOTAL RESULTS SLEEK
Matrix mám doma od loňských Vánoc, koupila jsem si ho ve vánočním balíčku. A....jsem jako zklamaná. Skoro vůbec ho nepoužívám, a přesto ho mám skoro na dně. To proto, že abyste vůbec poznali, že se s vašimi konečky něco stalo, musíte vyplácat minimálně půlku lahvičky! A i potom mi prostě furt přijde, že to žádnej efekt nemá, což mě mrzí..

U mě jasně vyhrává Biosilk. CHI Silk Infusion není špatný, ale vadí mi to zpevnění. Oleje nee a Matrix už nikdy.
Ráda bych pod stromečkem viděla Mythic Oil nebo Orofluido, jsem zvědavá, jestli by někerý z nich překonal Biosilk. :)
 
A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené přípravky do konečků?

27 komentářů:

  1. Souhlasim s Tebou, u me je Biosilk taky absolutni jednicka, ale uz jsem to i joo prehnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S.: kde jsi ted vzala takovou peknou travu :D :D

      Vymazat
    2. A mela si mastný vlasy?:)
      U nás na zahradě:DD

      Vymazat
    3. ne mastny jako po oleji, ale takovy poslepovany a tmavsi... a taky souhlasim, ze i kdyz jednou zapomenu po umyti Biosilk vetrit, i tak jsou vlasy podstatne lepsi nez pred Biosilkem. Dar z nebe ten Biosilk, zejo :)

      Vymazat
  2. ten biosilk plánuju už dlouho...ale pořád nějak není doma :D ale teď už si ho jako vážně musím koupit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já už si fakt připadám jak největší trotl pod Slucem :D... Protože co vyhovuje všem, mně prostě ne a ne a ne :D. Biosilk mi přijde že mi s vlasy neudělá nic, mám jen to malé balení a vdrží mi dlouho, takže to není tak, že bych ho použila jednou a dost, ale vážně mi nic s vlasy neudělal. Ani CHI. No a ještě od tématu, jak všem něco vyhovuje a mně ne, bojuju s ucpanými póry tak jsem zkusila MCO a prostě ne, ty póry mi to veyčistí i kdybych se snažila sebevíc :D. Fakt už jsem z toho zoufalá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, chuďero, to chce zkoušet, já vím no, pořád za něco vyhazovat peníze , a tak, ale prostě holt musíš najít to, co vyhouvje tobě:)
      Když si čistíš tu pleť olejem tak ani vůbec necítíš jakoby tvrdý kuličky pod prstama??

      Vymazat
  4. O těch olejích bychom mohly podiskutovat. Já taky neznám olej, co by mě nezmastil. Ale používám je před umytím (zhruba tak na 20 minut) a to mi na konečky docela pomáhá:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám dlouhé vlasy, ale roztřepené ani zničené konce nemám, tak jsem ráda;). Ale jako prevenci používám právě ten Biosilk. Teď mám objednaný od Lushe Shine So Bright - prý je opravdu dobrý, tak jsem zvědavá :). Jinak si občas dělám zábaly na konce z kokosového oleje od Saloos, a taky dobrý :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teda doma nějaký multifunkčí olejíček na ranky, na pleť na vlasy a používám ho tak, že si večer před spaním vlasy namastím, udělám si lehký pletený cop a ráno umyju :) A výsledek jde vidět hned, vlasy se tak necuchají, jsou lesklejší a lépe upravovatelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tohle dělám občas taky, ale fakt jen občas, protože nemám čas si ráno mýt hlavu :D

      Vymazat
  7. Super článek Jani:) a já nic z toho jsem ještě nezkoušela, ale ten Biosilk mě už dlouho láká, píšu si ho na seznam:)

    OdpovědětVymazat
  8. On taky ten jojobový olej na vlasy moc nepomáhá :/.

    OdpovědětVymazat
  9. doporucuju mythic oil nic lepsiho sem zatim nemela.krasne uhladi,naleskuje a pritom vubec nemasti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten mám zálusk, snad ho najdu pod stromečkem :)

      Vymazat
  10. ten Matrix olej je výborný, ale je z řady silk, má dělat vlasy jemné, hladké a rovné, nevím nic o jeho použití na roztřepené konečky. Takže chyba není ani tak ve výrobku jako v použití k jinému účelu než je určen :) Já používám Matrix už dlouho, vyzkoušela jsem různé řady a tahle oranžová mi vyhovuje nejvíc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně právě nedělá vůbec nic, ani hebké vlasy ani nic podobnýho.. Na roztřepený konečky nepomůže nic, myslela jsem to spíš jako prevenci proti roztřepeným konečkům :)
      Já měla i šampon a kondiš, ale na mý vlasy je to moc silný.. měla jsem je tak hebký, že s nima nešlo nic udělat a během dne už byly mastné...

      Vymazat
  11. It's really a cool and useful piece of information. I am glad that you shared this helpful info with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

    Check out my webpage - fake ray bans

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥