Jane ♥ Beautiful

14. listopadu 2012

Krémový korektor INGLOT


V dnešním článku bych vám ráda představila korektor od Inglotu. Po zhlédnutí tohoto videa jsem hrozně  toužila po korektoru Inglot, jenže v té době jsem ještě nevěděla, co že to nějaký Inglot je, a tak když dorazil i k nám, jásala jsem radostí. Nejdřív jsem nevěděla, který si koupit, jestli tenhle, nebo ten krémový v kelímku. Slečna vizážistka Bára to ale rozhodla. Ten v kelímku je  totiž na sušší pleť ( a opravdu byl takový mastnější) a tenhle, co mám já, spíš na mastnější, takže bylo rozhodnuto.


Já ho mám v odstínu 21 a klidně bych snesla o chlup světlejší, přijde mi, že je trošku do oranžova. Je docela dost hutný a je sušší, což je jeho fakt velký mínus, protože mi zvýrazňuje šupinky. Kryje celkem dobře, středně až silně, ale na Cover od Dermacolu prostě nemá. Výdrž je slabá, protože se rychle otírá, takže je nutné opakovat aplikaci. Má pudrový finish.

jedna vrstva
druhá vrstva
Jak vidíte na fotkách, krytí je slušné, ale je tam vidět i to zalézání do rýh a přesně tohle mi udělá, zvýrazní i šupinky, který normálně nejsou ani vidět.
Když bych ho srovnala s Coverem, tak ten je o dost krémovější a proto mi šupinky nezvýraňuje, taky lépe kryje, dýl vydrží a je levnější.

Líbí se mi zúžený aplikátor, díky němu mi vždy vyjede jen potřebné množství a ne půlka tuby.

  
 Když to shrnu, tak jsem z něho docela zklamaná, za 300,- bych od něho čekala trochu víc. Jako dodělám ho, ale určitě si ho znovu nekoupím, mám ho k kabelce a používám ho jen na občasný úpravy, když mi někde něco během dne vyraší.

PLUSY:
  •  zúžený aplikátor 
  • dobré krytí
 MÍNUSY:
  •  zvýrazňuje šupinky
  • otíra se
  • cena 
CENA: cca 300,-/10ml
KDE KOUPIT: OC Chodov prodejna Inglot 

A co vy a Inglot? :)
Jaký je váš oblíbený korektor?

17 komentářů:

  1. Panejo, vypadá dobře, ale ta cena! :O
    Inglot ani neznám hele :DD
    No a můj nejoblíbenější korektor?? Od Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky ti - aspoň jsi mi touhle recenzí ušetřila pár stovek!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenze! Pro mě by ale nebyl...to otírání a zvýrazňování bych asi nepřežila :-D Svatej Cover :)) V Inglotu, ač Pražačka, jsem ještě nebyla - mám to na Chodov daleko. Ale mám ho v plánu, chci hlavně nějaké pěkné stíny a možná rtěnku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to trochu mrzí, docela jsem od něho po zkouknutí toho videa čekala hodně... no a ono nic, Cover je 3x větší, 3 levnější a milionkrát lepší :D

      Vymazat
  4. Hmm, třeba by ten v kelímku mastnější tolik vrásky nezvýrazňoval.. ale je fakt, že asi zlatej Cover :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, někdy asi vyzkouším i tenhle, ale zase se bojím, aby na mě nebyl moc mastný a třeba mi i rychle neslezl :/ protože když jsem ho zkoušela, tam byl fakt hodně mastný a krémový.

      Vymazat
  5. Tak to by mi nevyhovoval, nemám ráda když mi něco "zalézá" do pleti :(. Já mám teď oblíbený ten od Lancome Effacernes.

    OdpovědětVymazat
  6. Of Inglotu vůbec nic nemám, i když o něm slýchám :-) Oblíbený korektor mám od Bourjois :-)

    OdpovědětVymazat
  7. momentalne mam od ELF, ale nie je to moj naj, ten stale hladam, rada by som skusila preslaveny od Dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
  8. O Inglotu taky nic nemám, ale vždy jsem chtěla něco vyzkoušet a alespoň teď vím, že po korektoru sahat nemám:) Já jsem si teď oblíbila korektor Rimmel Match Perfection a můžu ti ho s klidným svědomím doporučit:)

    OdpovědětVymazat
  9. v prodějně Inglot jsem zatím bohužel nebyla, k nám na konec světa ( do Brna :D )to ještě nedorazilo..
    ale korektory moc nepoužívám, žádný mi totiž moc nedrží, ani ten všude vychvalovaný Dermacol, ráno si ho dám, a za dvě hodiny už je pryč:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥