Jane ♥ Beautiful

22. října 2012

Dobré ráno


Ano, já vím, už není ráno, ale pro mě ráno je, protože jsem vstávala teprve před chvilkou :D. Nojoo, mám prázdniny, a tak to chci všechno dospat.:) Dnešní ráno bylo pohodový, nikam nemusím spěchat, na stole byly čerstvý rohlíky, který  miluju s máslem a marmeládou, takže paráda. Dnes nebudu nic kromě sledování seriálů a čtení knížek dělat, bajo, půjdu ještě se psem, a večer na cvíčo a vlastně taky musím udělat něco do školy... ale to počká :D, ještě mám ceeelý týden před sebou.
Chci se tento týden, když mám volno, víc věnovat blogu, takže se snad nebudete nudit. Bohužel to o školu vůbec nestíhám. Jsem ve škole od 7 do 3, někdy do 4. A když přijdu domů, tak se můžu jít znova učit.  Večer chodím cvičit a pak jsem ráda, že přijdu dom a lehnu mrtvá do postele.
Trošku mě dneska ráno zamrzelo, že jsem přišla o 2 čtenáře, jako já vím, blog se nemůže líbít všem, ale zamrzelo to, no..
Přeju všem, co musí do prácě/školy, ať mají úspešný týden! A ti, co nikam nemusí, ať si pořádně odpočinou a naberou síly! Mějte se krásně!:*

26 komentářů:

  1. Milá Jani, úplně jsem se zamilovala do tvé snídaně a nádhernýho hrnku a talířku!
    P.S. čtenáři se odhlašujou jen proto, aby uvolnili místo těm novým ;-). Máš krásný inspirativní blog a my všichni, kteří sem rádi "na čumendu" chodíme, to víme a odhlašovat se rozhodně nebudeme. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za krásný komentář, važím si toho!:)

      Vymazat
  2. Zavidím ti že se můžeš takhle dlouho válet :) Já už jsem od 5 na nohou a pracuju :( Jejich smůla že tě přestali sledovat, podle mě je tvůj blog pořád dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Užívej si prázdniny:))
    a to že máš o dva čtenáře míň nemusí znamenat, že se odhlásili z tvého blogu, ale třeba si jen někdo zrušil účet u google :) já ani nevím, kde se to odhlašuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to mě taky napadlo.. A taky nevím, jak se ruší sledování :D
      No díky holky, jste mě potěšily:*

      Vymazat
  4. Tak já jsem tě začala oficiálně sledovat, doted to bylo neoficiálně, abych ti navýšila počty xD

    OdpovědětVymazat
  5. to je normální, na to si zvykni ;) kolikrát to dělaj takový frajerky, který se přihlásí jen kvůli giveaway nebo tak a pak se zase odhlásí. pořád lepší mít míň čtenářů, kteří na tvůj blog fakt chodí, než jen nějaký číslo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že já jsem giveaway dělala už hroozně dávno, tak mi to přišlo divný, ale co, máš pravdu, lepší mít jich méně, ale ty, co mě doopravdy čtou :)

      Vymazat
  6. Jak já Ti závidím! My máme prázdniny až od čtvrtka! Ale ty si teda hodlám užít! Plánuju něco upéct a uvařit, mít pohodu, vůni svíček, které mamce smrdí a tak :D, počtu nějaké knížky a kouknu na romatické filmy :) ježiš jak já se nemůžu dočkat!!! a budu se těšit na Tvoje články, ty mám ráda! A úplně Tě chápu, jednou mi taky zmizly dvě čtenářky a mrzelo mě to.. :/ neboj, o mě nepříjdeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju:*
      Joo, asi taky něco dobrýho upeču, vidím to na jablečnej koláč, jablek je teď všude plno, tak proč ne :)

      Vymazat
  7. Prázdniny? To bych si také nechala líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak si mě tím dokopala, abych se konečně po dlouhé době přihlásila a přidala si tě a neslodovala tě jen anonymně;)a hned máš zas o jedno číslo víc;)

    OdpovědětVymazat
  9. Třeba si jen dotyční zrušili účet na googlu, každopádně se hlásím jako náhradník :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ňam, vypadá to pěkně, rohlík s marmeládou jsem neměla už ani nepamatuju...

    a čtenáři - já jsem kdysi používala blogger, a kolikrát mi blogerky samy vypadávaly, že jsem si je musela přidávat znova..třeba to jen zlobí. A i kdyby ne, tak mít přes 350 lidí se veliký úspěch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je to mooc dobrý! Zítra mě čekaj palačinky:D:)
      Děkuju :)

      Vymazat
  11. pozývam ťa na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/10/giveaway-c-3-freeman-maska-naramky.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tak on každý ztratí někdy čtenáře. Taky se mi to stává, ale u mě je to víc vidět :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, český rohlík! To jsem neměla ani nepamatuji :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Také mám celý týden prázdniny, i když ve škole to nazývají studijním volnem.., a taky bych to měla tak pojmout, protože školu také nestíhám, moc učení, seminárek, a teď se mi blíží už dva zápočtové testy. Užij si volný týden a těším se na články :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Mrzet Tě to nemusí, protože máš novou čtenářku - mě:). Mám Tvůj blog ráda, sledovala jsem ho teda jako anonym, až teď jsem si udělala google účet. Líbí se mi Tvůj styl oblékání, a tak celkově je Tvůj blog takový příjemný a milý:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥