Jane ♥ Beautiful

15. července 2012

POP pilates


Ahoj!
dneska jsem se rozhodla pro trochu netradiční článek a to hlavně z důvodu mé rozbité čtečky(ale už je na cestě nová:), ale i tak si myslím, že to pro někoho bude dobrý tip.
Všude teď probíha Jillian mánie, ale protože mě to zrovna 2x nebaví a prostě cvičit celých 10 dní jedno a to samé video je trochu nuda, tak jsem trochu pohledala a našla POP pilates s Casey.
Její videa trvají většinou kolem 10 minut,  ale i tak je to prý dost velký záhul. Já je teda ještě necvičila, ale chystám se na ně zítra:). Vůbec by mi totiž neuškodilo postavu zpevnit a kdybych i něco pohubla, tím líp.

Casey mi je hrozně sympatická, je veselá a povzbudivá a má naprosto úžasnou postavu, není nijak přehnaně svalnatá, naopak má lehce vyrýsované svaly a krásné ženské tvary.


Tady se můžete podívat na její videa. Já mám v plánu cvičit každý den 1 nebo 2, nejlepší se mi zdá na začátek  toto video, a na konec dát protažení , no uvidíme, jak dlouho mi to vydrží:D No každopádně se mi to docela zalíbilo a Casey je určitě úžasná inspirace:)

Zde jsou její stránky, kde se můžete podívat i na cvičební kalendář a jet podle něj, ale to je zcela na vás.

Myslím si, že takových cvičení není nikdy dost, nic nestojí a můžete si je klidně provozovat doma,  tak co, zaujalo vás toto cvičení? Mě rozhodně!

11 komentářů:

  1. Casey má úžasnou postavu, a taky mi je sympatická:) zkoušela jsem s ní posilování na břicho, a asi ho budu zařazovat častěji, ale Jillian mám ráda pořád, až se tomu divím, protože s ní cvičím už skoro půl roku:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, taky jsem ji nedávno objevila a připadá mi moc fajn - jak ona, tak cvičení :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, super tip, děkuju za něj. Jillian je teď všude, musím přiznat, že jsem si jí také stáhla, ale zatím jsem jí ještě nezkoušela (ach ta lenost). Ale tohle je bezva tip...a postavu má fakt krásnou, tak akorát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Jill cvičila akorát ten první level, jako možná si někdy dám jedno to video, ale určitě né každej den jedno a to samý :D

      Vymazat
  4. Skvělý tip :) Pilates jsem ještě nikdy necvičila, ale prý je to něco jako yoga :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera jsem si hledala cvičení Pilates u nás ve městě :) bohužel se cvičí jen na pár místech a v časy, kdy kvůli brigádě nemůžu.. tohle video je skvělé! jak jsem četla, tak jsi cvičila taky jen první level s Jill.. Já to samé.. sice asi 2x ještě ten druhý, ale kvůli bolesti nohou jsem přestala. Tak zkusím tohle :) musím to tělo trochu zpevnit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Díky za tip :)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  7. such a perfect style honey
    congratulations =P
    xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥