Jane ♥ Beautiful

20. ledna 2012

SOS pomoc na popraskané rty + mé top produkty

Ahoj holky,
předem se omlouvám, že tu dlouho nebyl žádný příspěvek, ale měla jsem toho ve škole moc a absolutně jsem nestíhala, ale naštěstí je už konec, takže teď budu mít zas na blog čas a slibuju, že příspěvky budou časteji!:)

Taky trpíte na popraskané rty? Já celoročně a teď ještě víc.  Jak u sebe nemám balzám, jsem hned nesvá. Musim rty balzámovat pořád a pravidelně, jinak mi hned vysychaj a ja si je koušu a strhávám si kůžičku až do krve. Au:/

Mám na rty ráda domácí peeling ze lžičky medu a lžičky cukru. Tuto směs nanesu na rty a masíruju. Pak opláchnu. (pokud nemáte čas, postáčí i třeba nějaký měkčí kartáček na zuby, to je taky fajn) A pak nanesu tlustou vrstvu medu a nechám ji tam, dokud se nevsákne. Zbytek pak sním :DD a rty nabalzámuju klasickým velkým jelením lujem z lékárny nebo zázračným vajíčkem od Oriflame a nebo vazelínou .

Mezi můj nejoblíbenšjí jelení lůj patří tenhle od Alverde. Je dost mastný, což já mám ráda, musim ho na rtech cítit a celkově mám radši  hutnější balzámy než ty lehčí, co se hned vsáknou. Má příjemnou nevtíravou vůni,  moc nemusím ty s příchutěmi. Celkem dlouho vydrží, mám ho měsíc a ještě tam mám tak půlku a to se s ním mažu opravdu hoodně často.
Další oblíbený je tenhle klasický jelení lůj. Ten používám spíš doma, protože je dost velký a mám pak pusu opatlanou :D Nanáším tlustou vrstvu večer nebo prostě kdykoliv potřebuju a rty jsou hezky heboučké a za tu cenu, nekupte to.
Zázračné vajíčko od Ori. Je dobré, ale ne o moc lepší jak vazelína, takže pro mě zbytečné:)

Užívejte si víkend, já už se moc teším až si zejtra pěkně pospím.:) Jinak zítra se můžete těšit na post o mých kosmetických produktech, které použivám na každodenní líčení.

Ahoj!


13 komentářů:

  1. Měsíčkový balzám Alverde je můj nejoblíbenější. Dokonce jsem o něm napsala samostatný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem se o něm dozvěděla od tebe a je vážně nejlepší ze všech, co jsem kdy vyzkoušela, takže moc děkuju!:)

      Vymazat
  2. vazelina je asi naj!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na balzamy som blazon.musim mat v kazdej bunde.a ani bez neho nejdem von.u mna vefie kamilkove labelo ale vyskusam aj alverde.
    A vazelinu som este nedavala ale tiez mam stale suche a supinate pery yak skusim

    nadkinsvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej, tenhle od Alverde je taky heřmánkový.Labello jsem měla taky a tenhle se mi zdá lepší :)

      Vymazat
  4. Tenhle článek se mi moc hodí, protože popraskané rty mám taky snad pořád:/ Ten Alverde určitě zkusím!
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vazelína je prostě nejlepší...používám i na odřený nos od rýmy a nic neregenuje líp.

    OdpovědětVymazat
  6. Jelenní lůj a zázračný kelímek používám taky :) Hlavně teď přes zimu je mám u sebe neustále.

    OdpovědětVymazat
  7. Vazelína super,používám i na suché ruce na noc...

    OdpovědětVymazat
  8. Loni jsem dostala k narozkám balzám na rty od dr.Hauschky v kelímku, a bylo to to nejlepší, co moji pusu kdy potkalo (ale asi zas dlouho nepotká, přecejen dát přes 200,- za balzám na pusu ...). Jako náhradu mám balzám od Alterry za 30korun - v poměru cena:kvalita je nepřekonatelnej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥