2. ledna 2012

Jak se stravuji

Ahoj dámy, dnes jsem se vám rozhodla ukázat, jak se stravuji, co dělám pro postavu, no prostě celkově můj životní styl.:)

O to, co jím, jsem se začala zajímat asi tak před 2 lety, samozřejmě kvůli hubnutí. Jenže dřív jsem na to hubnutí byla tak upřená, že jsem se pomalu bála něco sníst navíc. Teď už jsem z toho "vyrostla" a jím hlavně tak, jak mi to vyhovuje, tzn. abych se nepřejídala, nic si neodpírala ( protože jakmile si něco odepřu a vím, že nesmím, pak se tím jednou nechutně přejím), nic si nevyčítala. Už mi ani tak nejde o postavu, jsem s ní relativně spokojená. Jako jo, líbilo by se mi dát takovejch 5kg dolů, ale nijak se tím nestresuju jako dřív.

Asi znáte takové ty obecné zásady, jako jíst 5x denně, já jím i víckrát(snídaně,svačina,2.svačina,oběd,svačina,večeře,občas 2.véča, když jdu pozdě spát), hodně tekutin, komplexní jídlo (tzn. bílkoviny,sacharidy,tuky v každém jídle) atd.

Tak  přejdem k tomu, jak jím já:
SNÍDANĚ: vždy  hlavně pomalé sacharidy, ty jsou po ránu nejvíc potřeba, takže třeba ovesná kaše s medem a oříšky + kus ovoce, větší pečivo s lučinou/máslem + šunka/sýr/marmeláda/med, jáhlová kaše nebo různé zdravé buchty. Já miluju kuskusovník nebo zdravé muffiny, také mám ráda Dobrou vláknu od Bonavity s bílým jogurtem( okolo 3%tuku) a medem/marmeládou a kus ovoce. Ovesné/celozrnné palačinky.. no je toho spousta:)


1.SVAČINA: mívám skoro vždy obložené cz pečivo. Po sladký snídani musím mít něco slaného:-). Pečivo namažu lučinou/ramou/nebo mým oblíbeným Almette, k tomu 2 plátky kuřecí šunky s velkým podílem masa (aspoň 80%, v lidlu mají skvělou šunku,96% masa a ta je váážně úžasná) nebo eidamu + zelenina

2.SVAČINA: mívám většinou ovoce (obvykle banán, zasytí mě nejdýl) nebo různé musli tyčky bez polevy např. MaxiNuta, Corny linea apod.


OBĚD: klasicky ve školní jidelně, takže bílkoviny (maso.vajíčko,tofu..) + sacharidy ( těstoviny,brambory,rýže..) a zelenina - je dost důležitý nevynechávat sacharidy k obědu, pak to mívá za následek vyluxování ledničky a chutě na sladký.

SVAČINA: většinou mám po obědě  chuť  spíš na sladký jídlo, takže si dám třeba Selský ovocný jogurt/ Jihočeský nebo bílý s marmoškou a oříškama, 1/2 tvarohu s medem a ovocem.


VEČEŘE: na večeři by se měly jíst hlavně bílkoviny a menší porce sacharidů a samozřejmě zelenina:). Takže si dělám třeba vaječnou omeletu se šunkou, k tomu kus pečiva nebo kuřecí těstovinový salát, pečivo s hermelínem figura/šunkou/eidamem/vajíčkem. Různé zeleninové saláty s bílkovinou, občas i teplé véči, co mamka uvaří. Ale když mám chut na něco sladkýho, tak si klidně udělám palačinky s nugetou nebo tvarohem a marmeladou atd.:) Prostě nic si neodpírat. Někdo třeba k večeři vynechává sacharidy úplně, ale to já nemůžu, chytaj mě potom děsný chutě na sladký.


2.VEČEŘE: tu zařazuji jen když jdu pozdě spát a většinou jím třeba hrst oříšků, hrnek bílého kefírů, pár plátků šunky,sýra, 1/2 tvarohu ( prostě jen bílkoviny) 


No takhle nějak se stravuju, pro někoho se to může zdát dost, ale já si takhle v pohodě udržuju váhu a zbytečně si nespomaluju metabolismus dietama. Od té doby, co takhle jím jsem přibrala asi 4kg (ALE začala jsem v té době brát HA) a taky si myslím, že jsem přibrala hlavně proto, že jsem se hubnutím stresovala. Čím víc jsem chtěla zhubnout a myslela na to, tím se mi vůbec nedařilo. Teď na to vůbec nemyslím a mám 2 kila dole:-).Takže holky, hlavně no stress!!

13 komentářů:

  1. Zajímavý člávenek :) Ovesné kaše k snídani miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. to je super, aj ja zboznujem ovsene kase:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já je mám taky ráda, ale už jsem se jich celkem přejedla, tak musím střídat. Střídám třeba s jáhlovou a taky je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavý nápad na článek :) máš super jídelníček :) !!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný a zajímavý článek.
    Přeju hodně úspěchů v tomto roce.
    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. S tou šunkou máš pravdu,najít kvalitní šunku byl pro mě nadlidský výkon :-).Sportuješ?

    OdpovědětVymazat
  7. téda uplně si mi udělala chutě, bych to snědla všechno

    OdpovědětVymazat
  8. r.lucy: Jojo přesně, ale ta šunka z lidlu je vážně moc dobrá. Stojí asi 50,-/200g, občas ji mají za 35 a je od značky Dulano(myslím:D)
    Jinak jako sportuju, ale spíš nepravidelně. Občas zajdu na zumbu(ale ta už mě dost omrzela), na spinning, do fitka, plavat atd, a taky chodím všude pěšky a v zimě lyžuju:) Ale ten spinning apod. spíš nepravidelně noo..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc dobré stravování! :)
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek, opravdu samé zdravé dobré věci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥